loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1253 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (2)

جراحی  بینی یک واقعه و تصمیم مهم در زندگی یک نفر به خصوص یک فرد جوان هست. همواره نگرانی در مورد نتیجه عمل جراحی برای فرد و خانواده ایشان وجود دارد. بعضی از متقاضيان عمل بينى به مطب های مختلف مراجعه می کنند و تصمیم گیری برایشان سخت است. این موضوع قابل درک است ولی چه راهی برای شناخت بهتر اين افراد از جراح بینی وجود دارد؟ و چگونه می توان استرس و اضطراب عزیزان مراجعه کننده به مطب را کاهش داد؟

در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود.

انتخاب جراح بینی بسیار مهم است تعدادی از افرادی که به مطب مراجعه می کنند به راحتی و سادگی تصمیم به عمل جراحی می گیرند . علت آن است که یکی از بستگان یا دوستان آنها توسط جراح زیبایی بینی عمل شده و از نتیجه عمل راضی هستنند به این خاطر به نتیجه عمل بینی اطمینان خاطر دارند و جراح بینی خود را انتخاب می کنند. به این خاطر معرفی دوستان یا بستگان یکی از راه های مهم شناخت جراح بينى  است.

راه شناخت دیگر مراجعه به مطب پزشک وآشنا شدن و گفتگو با بیماران عمل شده قبلی توسط جراح زیبایی بینی است.  در مطب با بیماران قدیمی تر نیز آشنا می شوید. در این گونه موارد با طرح کلی جراح بینی آشنا شده و می توانید سوالاتی را در مورد مسائل بعد از عمل مانند درد بینی و یا مسائل دیگر بپرسید. نکته ای که در این موارد مهم است آن است که باید عکس قبل از عمل بیمار را از وی بخواهید تا بهتر بتوانید نتیجه عمل را مشخص کنید. چرا که تمامی بینی ها نتایج یکسان ندارد و بینی های گوشتی با پوست ضخیم به زیبایی بینی های استخوانی نخواهد بود.

روش دیگر بهتر اطمینان پیدا کردن به جراح بینی،حسن برخورد و صبر و حوصله در برخورد با مراجعه کنندگان هست . جراح زیبایی بینی که صداقت در مشاوره ی قبل از عمل دارد ، قابل اطمینان است. به عنوان مثال دربینی های کج و منحرف، بعد از عمل مختصری انحراف باقی خواهد ماند و یا در بینی های با پوست ضخیم امکان فانتزی شدن بینی وجود ندارد. اگر جراح بينى این موارد را به شما در مشاوره ی قبل از عمل گفت، صداقت در گفتار دارد.

مورد دیگر، برخورد جراح بینی با بیماران بعد از عمل هست . به هر حال ممکن است تعدادی از بیماران سوالات و مشکلاتی بعد از عمل زیبایی خود داشته باشند. جراح زیبایی بینی باید با صبر و حوصله به سوالات پاسخ دهد و در صورتی كه  نیاز به اقدام خاصی داشته باشند توانایی اصلاح این موارد را داشته باشد.

در دست بهترین جراحان زیبایی بینی احتمال عمل مجدد وجود دارد به این خاطر، جراحی که ضمن قبول این موارد، توانایی انجام این اعمال را داشته باشد را می توانید به عنوان جراح خود انتخاب کنید.

مساله دیگر که در انتخاب جراح زیبایی بینی باید در نظر داشت آن است که جراحی بینی، تلفیقی از علم و هنر است. و هر دومورد بسیار مهم است زیرا داشتن علم جراحی کافی به تنهایی و بدون خلاقیت و هنر و شناخت زیبایی شناسی و روان شناسی افراد باعث می شود که تمامی بینی ها شبیه هم شوند .در صورتی كه باید اصول زيبايى شناسى  را رعایت نمود و برای هر فردی طراحی خاص را داشت.

در انتها هم می توانید با مراجعه به سایت يا اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی جراح مورد نظر ، با نمونه کارهای وی آشنا شوید . در صورتی كه  امکان مشاوره ی مجازی وجود داشته باشد از امكانات استفاده نماييد.  این موارد نیز در تصمیم گیری نهایی بسیار مهم هستند.

Admin بازدید : 1934 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شاخه فعالیت: فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی

توضيحات:دکتر خشایار احمدی متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است. وی پس از گذراندن دانشنامه پزشکی در شهر تهران موفق به اخذ دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) رشته گوش، گلو و بینی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور شد. دکتر احمدی تالیفات و مقالات متعددی در زمینه رشته تخصصی جراحی گوش‌، گلو و بینی و جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس‌ها‌ست که تعدادی از آن‌ها در کشورهای مختلف اروپایی و امریکا در قالب سخنرانی ارائه شده‌اند. برخی از تحقیقات دکتر خشایار احمدی برای اولین بار در دنیا بیان شده است‌. (به عنوان مثال درمان بیماران دچار گرفتگی بینی مزمن توسط بوتاکس) او با توجه به برگزاری و شرکت در کنگره های جراحی پلاستیک بینی و صورت ،داخل و خارج از کشور و‌ انجام عمل‌های جراحی متعدد درحوزه جراحی پلاستیک بینی و صورت و همچنین جراحی آندوسکوپی سینوس‌ها، افتخار دارد در این زمینه به مردم شریف ایران زمین ارائه خدمت کند. جراحی پلاستیک اگرچه معمولا له عنوان جراحی لوکس شناخته می‌شود و خیلی‌ها آن را مخصوص علاقه‌مندان به بینی سر بالا و گونه برجسته می‌دانند اما در بازگرداندن بسیاری از انسان‌ها به روال عادی زندگی نقش مهمی دارد؛ مثلاً کسانی که در اثر سوانح رانندگی یا دیگر حوادث آسیب می‌بینند می‌توانند با ترمیم بافت آسیب‌دیده دوباره به زندگی بر‌گردند

    جدیدترین سیستم آندوسکوپی بینی و سینوس ها در مطب و درمان قطعی سینوزیت
    جدیدترین روش افزایش حجم لبها و گونه از طریق تکنیک F.P.I

http://www.ideal-face.ir

info@idealnose.ir

تلفن: 02122740951

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، اواسط بوستان نهم، پلاک ۱۱۷، طبقه سوم

لطفا در صورت تماس، بگویید که از طریق رینوپلاستی اینفو آشنا شده اید

 

 

Admin بازدید : 699 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (2)

شاخه فعالیت: فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی


توضيحات: جراحی پلاستیک آمیزه ای از علم، هنر و توانمندی جراح است. دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه، جراحی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس است


آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، جنب بانک ملی، ساختمان پزشکان کاج، طبقه همکف

تلفن: 021.22094136
 
لطفا در صورت تماس، بگویید که از طریق رینوپلاستی اینفو آشنا شده اید
 

Admin بازدید : 617 جمعه 17 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
چرا خانم ها علاقه زیادی به جراحی های مختلف زیبایی پیدا کرده اند و چه عاملی سبب رواج همه گیر این نوع جراحی های زیبایی در بین بانوان ایرانی شده است؟
 

 عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا می‌گوید: مشاغلی به زنان پیشنهاد می‌شود که شرط ورود به آنها خودآرایی زنان برای جلب مشتری است.صفحه‌های روزنامه‌ها و مجلات پر شده از تبلیغ برای زیباتر شدن، برای رفع آنچه نقص نام گرفته، برای بهتر شدن اندازه‌ها و ابعاد بینی و گونه و شکم. کلینیک‌های جراحی زیبایی هم پررفت‌ و‌ آمدند. زنان و مردانی که برای ارائه ظاهری زیباتر از خود، حاضرند هزینه کنند و زحمت جراحی را هم به جان بخرند. وسط این همه تبلیغ جراحی زیبایی،‌ گروهی ساز مخالف زدند و کمپین «دماغ طبیعی من» راه انداختند

Admin بازدید : 2523 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات در اولین و بزرگترین وب سایت جراحی بینی ایران ” سایت رینوپلاستی اینفو

سایت رینوپلاستی اینفو به عنوان اولین و بزرگترین سایت جامع اطلاعات جراحی بینی داخل ایران

 

 

با 3 سال سابقه فعالیت هزینه های تبلیغات را به شرح زیر اعلام میدارد :

Admin بازدید : 2275 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (4)

یا تصمیم خود را برای جراحی بینی گرفته اید ؟ ممکن است یکی از نگرانی های شما  مدت زمان مرخصی، بعد از عمل جراحی بینی باشد. در هر حال جواب سوال شما به چندین عامل بستگی دارد از جمله :

  • شغل شما
  • میزان راحتی شما هنگامی که با یک قالب ، چسب بینی یا تورم و کبودی ، دیده می شوید

به همین منظور ، یک جدول زمانی بهبود کلی ، می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر کند

.

.

.

ادامه مطلب

Admin بازدید : 2861 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (3)

فرض کنید که شما برای مشاوره در مطب جراح خود حاضر شده اید اما نمی دانید که دقیقا چه سوالاتی باید از جراح انتخابی خود بپرسید .

در اینجا ما ۱۴ سوال استاندارد را جمع آوری کرده ایم که هر جراحی باید توانایی پاسخگویی به آنها را داشته باشد

 

.

.

.

ادامه مطلب

Admin بازدید : 1245 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

اهمیت تنفس برای هر فردی بسیار مهم است و جراحی بینی می تواند اهمیت این موضوع را کمرنگ کند

 


به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ تنفس برای سلامتی بسیار مهم است اما جراحی بینی  می تواند آسیب های بسیاری را به تنفس وارد کند.

هنگامی که بینی تحت عمل جراحی قرار  می گیرد پرزهای آن با عمل جراحی از بینی خارج می شوند و بینی دچار یک عارضه بزرگ می گردد اما با این همه می بینیم روز به روز متقاضی این عمل جراحی بیشتر می گردد.

هنگامی که بینی جراحی می گردد مسیرهای تنفسی به شدت تنگ می گردد و به هنگام سرماخوردگی دوره ی درمان بسیار طول خواهد کشید.

سوراخ های بینی مشکلات  بسیاری را به وجود می آورند و  چسبندگی های داخل بینی سبب می گردد تا هوای کمتری رد و بدل شود از این رو اکسیژن کمتری به قلب می رسد و ممکن است دچار سکته قلبی شویم.

Admin بازدید : 1373 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

 

پرهیز از مصرف همه داروها غیر تجویزی به مدت ۲ هفته قبل از جراحی، از مشکلات پیشگیری می کند.

دکتر خشایار احمدی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمانممتازنیوز، گفت: قبل از انجام عمل جراحی زیبایی بینی ، بیمار باید اطلاعات کاملی از عادت کنونی سیگار کشیدن و فهرست دارهای مصرفی خود را در اختیار پزشک قرار دهند

.

.

.

ادامه مطلب

Admin بازدید : 2910 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش روش صحیح شستشوی بینی بعد از عمل جراحی، از سری آموزش های ویدئویی سایت دکتر حسنانی، برای شستشوی بینی روش ها و وسائل مختلفی معرفی شده است. انواع پوارها، بطری ها و ظروف مخصوص شستشوی بینی در حال حاضر به بازار آمده و در داروخانه ها در دسترسند. اما برای شستشوی بینی عمل شده بهترین روش به عقیده دکتر حسنانی، استفاده از سرنگ مطابق روشی است که متعاقبا شرح داده می شود.

 

Admin بازدید : 1166 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین مواد آرایشی که بدون آن آرایش معنای چندانی را ندارد کرم پودر می باشد . یک زیر سازی خوب توسط کرم پودر می تواند شما را زیباتر کند برای همین بهتر است تا آن جایی که می توانید در هنگام انتخاب یک کرم پودر دقت لازم را داشته باشید و کرم پودری را انتخاب کنید به نزدیک ترین رنگ را به رنگ پوست تان داشته باشد .

 

کوچک کردن بینی با کرم پودر

 

Admin بازدید : 1239 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)
این برنامه Plastic Surgery Simulator می تواند شما را به یک جراح پلاستیک تبدیل کند، برای شروع کار خود برنامه را برای گوشی هوشمند خود نصب کنید.
 
 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ انجام جراحی های زیبایی در ایران طرفداران فراوانی دارد، حال می توانید به جای به خطر انداختن سلامتی خود با استفاده از این نرم افزار Plastic Surgery Simulator به صورت مجازی جراحی پلاستیک انجام دهید. در این نرم افزار شما می توانید بر روی تصاویر خود کارهایی چون: جراحی زیبایی بینی، تقویت لب ها، تغییر اندازه چانه و صورت، کاهش وزن، تقویت عضلات و ... را انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری، پشتیبانی از تبلت های اندرویدی، شبیه سازی فوق العاده زیبا و ... اشاره کرد. از این نرم افزار می توانید برای تهیه و ویرایش  تصاویر خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برنامه به عنوان بهترین شبیه ساز جراحی پلاستیک در تلفن همراه مطرح است و موفق به کسب جوایز گوناگونی شده است.
 
Admin بازدید : 2183 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

پزشک متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

آدرس : تهران - منطقه 6 - ولی عصر - روبروی سه راه توانیر - پ. 2335 - ساختمان 1227 - ط. سوم - واحد 8 - ک.پ :1517713131

آدرس سایت : www.drmahmadi.net

ایمیل : drmahmad@yahoo.com

شماره های تماس :

021-88794098
09198020120
09198020140

 

Admin بازدید : 1515 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

دکتر حیدر اسکویی در یک نگاه


دکتر حیدر اسکوئی جراح پلاستیک بینی،عضو انجمن علمی راینولوژی ایران و اروپا،دارای بورد تخصصی در گوش،گلو،بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی ایران میباشد.ایشان با سالها تجربه در انجام اعمال جراحی بینی و سینوس،شرکت در سمینارها و دوره های تکمیلی داخل و خارج کشور و آشنایی با جدیدترین متد روز جراحی پلاستیک و ترمیمی در ردیف بهترین و با سابقه ترین های این رشته قرار گرفته است.

” جراح پلاستیک بینی-عضو انجمن علمی راینولوژی ایران و اروپا “

پزشک متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

آدرس : تهران - منطقه 3 - گاندی - خ. 21 - ساختمان شماره 11 - ط. اول - واحد 3

شماره مطب :

021-88787365

021-88787419

 

Admin بازدید : 714 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بارداری دوره ای مهم و نقطه عطفی در زندگی‌ هر خانم و در حقیقت هر خانواده ایست. تمام توجه یک مادر به تولد نوزادی سالم معطوف است. از طرف دیگر نیاز به زیبا ماندن و زیباتر شدن از خصوصیات اساسی و طبیعی بانوان بشمار میرود. آیا تاکنون این پرسش برایتان پیش آماده که ممکن است در زمان حاملگی‌ یا قبل و یا بعد از آن خود را برای زیباسازی به پزشک بسپارید؟ در این جا می‌خواهیم به بحث در مورد اقدامات زیباسازی در این دوره بپردازیم:


۱- زمان بارداری دوره ای بسیار حساس می‌باشد که هر گونه اقدام پزشکی‌ بر روی مادر باید با دقت انجام شود. بخصوص در سه‌ ماهه اول حاملگی‌ که اندامها و ارگانهای جنین در حال شکل گیریست این حساسیت دو چندان میگردد


اصل کلی‌ در پزشکی‌ بر این قرار است که از انجام هر گونه اقدام غیر ضروری در کّل دوران بارداری باید اجتناب نمود. انجام هر گونه جراحی اختیاری یا انتخابی که جراحی‌های زیبایی‌ در راس آن است بطور کلی‌ ممنوع است. اقدامات غیر جراحی که با تزریق دارو یا بکار بردن ماده شیمیایی همراه است نیز مجاز نمی‌باشد. تزریق بوتاکس، تزریق ژال و پرکننده های دیگر، لایه برداری (پیلینگ)شیمیایی، مزوتراپی PRP و... از نمونه‌های آن میباشند. در مورد کارهای دیگر همانند درم ابریژن، میکردرم ابریژن و لیزر باید گفت که گرچه تاکنون عوارض خاصی‌ بر روی جنین مشاهده نشده ولی‌ اکثر پزشکان از انجام آنها بر روی خانم‌های باردار اجتناب می‌نمایند و گروه کوچکی از آنان این اقدامات را بعد از سه‌ ماهه اول انجام میدهند


۲- چنانچه خانمی قصد بارداری دارد بهتر است جراحی زیبایی‌ را تا شش ماه قبل از حاملگی‌ انجام دهد. اقدامات دیگر زیباسازی تا یک ماه قبل از بارداری مجاز است مگر در موارد خاص.
۳- عمل جراحی پس از گذشت شش ماه از وضع حمل مجاز است مگر در مواردی که مادر بدلیل بارداری به بیماری‌های خاصی‌ دچار شده باشد. اقدامات دیگر زیباسازی ۳ ماه بعد از اتمام حاملگی‌ مجاز است.

۴- اگر مادری به طفلش شیر میدهد بهتر است تمامی‌ این اقدامات را پس از پایان شیردهی انجام دهد.

Admin بازدید : 1352 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

پایان عمل جراحی نه تنها به معنی پایان ماجرا نیست، بلکه به معنی آغاز دوره ای از مراقبتها، مراعاتها و محدودیتهاست، و در اینجاست که نقش شما در زیبایی نهایی بینیتان پررنگتر میگردد. بر شما واجب است که جهت دستیابی به نتیجه ایده آل، با رعایت جدی نکاتی که جراحتان به شما توصیه مینماید همکاری های لازم را با او به عمل آورید:
تا دو ماه حتما بصورت طاقباز بخوابید و در هنگام خواب دو بالش زیر سرتان بگذارید تا سر بالاتر از بدن قرار گیرد. در موقع خواب یک بالش را در سمت راست سر و بالش دیگری را در سمت چپ سر قرار دهید تا از غلتیدن ناخودآگاه حین خواب پیشگیری شود. نگران نباشید، بعد از یکی دو هفته به این وضعیت عادت خواهید کرد

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1233 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

جراحی زیبایی بینی و انجام فرایض دینی

این مقاله برگرفته از رساله های توضیح المسائل مراجع عظام تقلید و نیز مکاتبه‌ی اینترنتی با دفاتر ایشان می باشد و هدف از آن آشنایی بیماران با نحوه‌ی انجام اعمال عبادی در روزهای پس از عمل جراحی زیبایی بینی است. چرا که یکی از مهم‌ترین مسائلی که بیماران در این مدت با آن مواجه هستند چگونگی انجام اعمال عبادی است. حداکثر مدت زمانی که شما با این مسئله روبرو هستید دو ماه می باشد که بنا به شرایط بیمار به دو بازه‌ی زمانی ذیل تقسیم می شود

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1445 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)
دکتر یعقوب افشار در بخش جراحی زیبایی یکی از جراحان مجرب و نام آور می باشد. وی در سال 1969 در شهر تبریز (ایران) به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خودش را در رشته پزشکی در دانشگاه تبریزبا پایان نامه خود در خصوص موضوع جراحی پلاستیک به پایان برد.بدنبال تحقیقات وسیع در بخش بیماریهای پوستی دکتر افشار به دلیل علاقمندی وافرش به جراحی پلاستیک، دوره تخصص خودش را در زمینه جراحی پلاستیک در ترکیه به پایان برد. در دوران سپری کردن ایام تحصیل تحصصی خود، با توجه به موضوع پایان نامه اش، تحقیقات و فعالیتهای خود را در خصوص شکل دهی بافت غضروفی بینی به شکل سه بعدی ادامه داده و در رابطه با زیبایی این عضو پیشرفتهایی را حاصل نمود.تجربه میکرو جراحی دکتر افشار در واقع به همان موفقیتهای وی در دوران گذراندن دوران تخصصی وی اتکاء دارد.
فعالیتهای وی در نشریات علمی معروف همچون "مجله جراحی زیبایی و پلاستیک انجمن جراحان پلاستیک ترک" و "مجله اروپایی میکرو جراحی" به چاپ رسیده اند. دکتر افشار با توجه به ابتکارات نوین خود در زمینه ی زیبایی بینی و نشان دادن استعدادش در خصوص میکرو جراحی در دنیا به عنوان پیش قراول این تخصص شناخته شده و در حال حاضر نیز به فعالیتهای علمی خود ادامه می دهد. ایشان برای نخستین بار روش میکرو-رینوپلاستی را در دنیا عرضه داشته و تا کنون پیرامون این روش برتر بحثهای خود را تداوم می بخشد. او با استفاده از اندوسکوپی و میکرو جراحی در جراحی زیبایی از روش (Less Invasive) نکته آغازین حرکت ابتکاریش را شروع کرده و به نهایت در خصوص مکانیزمهای (Fast Healing) سخنی برای گفتن دارد. به طوری که این مبحث را ایشان در علم پزشکی مطرح ساخته اند. کلینیک زیبایی (Este Klinik) که نامبرده موسس و بنیانگذار آن می باشد به عنوان مرکزی بین المللی در حال خدمت رسانی است.

 

نشانی کلینیک : ترکیه- استانبول- آکاتلار- خیابان ابولولو ماردین، کوچه بنفشه، پلاک 1

تلفن: 93 09 270 212 0090
فاکس: 93 08 270 212 0090
دفتر هماهنگی ایران: 00989143024171 -00989143115873
پست اکترونیک : info@dr-afshar.com

آدرس سایت : http://www.dr-afshar.com/

 

+گزارش مطب گردی کاربران

جراحی بینی

http://rhinoplasty-info.rozblog.com/pages/4
Rhinoplasty-info Team
Admin بازدید : 6480 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (14)

دکتر علیرضا ابیانه

عضو آکادمی جراحی زیبایی آمریکا ، آکادمی جراحان زیبایی صورت آمریکا ، آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا ، و کالج جراحان بین المللی

    دارای دو تخصص از دانشگاه شهید بهشتی ایران راجیو گاندی هند
 رتبه اول بورد تخصصی دانشگاه راجیو گاندی
عضو آکادمی جراحان زیبایی آمریکا
    

تماس با دکتر ابیانه

آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، جنب کانون توحید، ساختمان دکتر ابیانه، طبقه پنجم غربی
تلفن : 20 90 91 66
فکس : 59 72 90 66
همراه : 0 62 62 62 0912
ایمیل : drabyaneh@drabyaneh.com

ادرس سایت : http://www.drabyaneh.com

 

Admin بازدید : 1537 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دکتر سید ابوالحسن جزایری فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۶۵ می باشد. ایشان در سال ۱۳۷۳ موفق به کسب بورد تخصصی رشته گوش وحلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند. پس از آن در بین سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۴ به عنوان عضو هیات علمی مشغول به فعالیت بودند. ایشان در سال ۱۳۸۵ دوره فلوشیپ فوق تخصصی اندوسکوپی بینی و سینوس را به اتمام رساندند. دکتر جزایری در حال حاضر به طور تخصصی در زمینه جراحی های زیبایی بینی و جراحی های اندوسکوپیک بینی و سینوس در شهر تهران مشغول به فعالیت می باشند.

 

میدان ونک، خیابان ۲۰ گاندی، پلاک ۱۶، واحد ۳
تلفن: ۸۸۸۷۳۸۹۵-۰۹۳۰۵۴۶۸۵۵۴

آدرس: خانی آباد نو، سه راه شریعتی، خیابان ابوریحان، مجتمع تخصصی امید طبقه 4 
تلفن: ۵۵۸۲۱۳۰۰-۵۵۸۲۹۳۰۰

آدرس سایت : http://dr-jazayeri.com
پست الکترونیک: info @ dr - jazayeri.com

Admin بازدید : 2932 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

دکتر مجید کاظمی

 

هزینه عمل : 4-5 میلیون تومان

آدرس مطب:
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، مقابل پمپ بنزین، خیابان مینا،
پلاک 1، ساختمان سپهر
تلفن: 22902323 - 22901112

آدرس کلینیک:
تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان هفتم، پلاک 1، کلینیک مبین پاسداران
تهران، خیابان قیطریه، ضلع جنوبی پارک قیطریه، کلینیک نسیم قیطریه

همراه: 09357072727
زمان تماس از 9 صبح الی 5 عصر

ایمیل: info@drkazemi.org

فیسبوک: facebook.com/drkazemi

آدرس سایت : http://www.drkazemi.org

مراکز جراحی:
بیمارستان چمران: میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری،
کلینیک برزویه: میدان ونک، خیابان افریقا، خیابان دامن افشار، خیابان لیدا
کلینیک ولنجک: ولنجک، روبروی پارک ولنجک
بیمارستان خانواده: خیابان شریعتی، خیابان کاج
بیمارستان امام رضا(ع): خیابان فاطمی، خیابان اعتمادزاده
.بیمارستان پاستورنو: میدان آرژانتین، خیابان بخارست

.

.

+گزارش مطب گردی کاربران

 

Admin بازدید : 22806 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (22)

 دکتر همایون الهی


پزشک متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

هزینه عمل : 5300-5400

آدرس : تهران - یوسف اباد -بالاتر از میدان کلانتری -بین خ 41 و 43- ساختمان پزشکان صدف

021-88064196

محل عمل : کلینیک مرکزی ونک.

.

.

+گزارش مطب .رری کاربران

یوسف اباد -بالاتر از میدان کلانتری -بین خ 41 و 43- ساختمان پزشکان صدف 88064196

http://rhinoplasty-info.rozblog.com/tag/%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3+%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1+%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86+%D8%A7%D9%84%D9%87%DB%8C
Rhinoplasty-info Team
یوسف اباد -بالاتر از میدان کلانتری -بین خ 41 و 43- ساختمان پزشکان صدف 88064196

http://rhinoplasty-info.rozblog.com/tag/%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3+%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1+%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86+%D8%A7%D9%84%D9%87%DB%8C
Rhinoplasty-info Team
Admin بازدید : 640 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نکاتی درباره رینو پلاستی و کیفیت تنفس بعد از عمل

 

 

 

یکی از مشکلات مهم بعد از عمل بینی نارضایتی از تنفس با بینی است. به تجربه دریافته ایم که قبول توضیحات زیر در بعضی موارد از طرف بیمار سخت است،لذا از متقاضیان عمل رینو پلاستی تقاظا می شود.این نکات را قبل از عمل بینی حتما" در نظر داشته باشند:

 

1-بطور معمول بعد از عمل بینی یک دوره حدودا" 4-5 ماهه بینی گرفتگی نسبی پیدا می کند و بعد از این مدت تنفس با بینی اگر بهتر از قبل عمل نباشد قاعدتا" نباید بدتر باشد.

 

2-گاهی مشکلات کوچک تنفسی ( مثل تیک های عصبی) قبل از عمل مورد توجه بیمار یا اطرافیان وی نیست و بعد از عمل کاملا" مورد توجه واقع می شوند، همانطور که گاهی عدم تقارن جزئی سوراخ های بینی قبل از عمل اصلا" مورد توجه نیست و بعد از عمل مورد توجه قرار می گیرد.

 

3-کیفیت تنفس با بینی همیشه تابع ساختمان آناتومیک بینی نیست.جراح فقط مسئول است که آناتومی طبیعی داخل بینی محفوظ بماند و فضای سمت راست و چپ بینی به طور نرمال باز باشند.اما گاهی بدلیل آلرژی یا عملکرد رسپتورهای داخل محافظ بینی یا علل ناشناخته دیگر رضایت از تنفس با بینی حاصل نیست علی رغم اینکه آناتومی بینی باز و طبیعی است.

 

توجه به وجود بیماری آلرژی بسیار مهم است. رنیت آلرژیک بیماری بسیار شایعی است طوری که از هر 3 یا 4 نفر یک نفر زمانی در طول زندگی خود دچار این حالت می گردد( یعنی گرفتگی نسبی یا کامل بینی – عطسه های مکرر – آبریزش از بینی  که ممکن است در طول سال یا در طول چند ماه از سال ادامه داشته باشند.) این حالت معمولا" با گذشت زمان ( گاهی چند سال ) بهبود می یابد. اما وجود آن هیچ ربطی به عمل جراحی بینی ندارد و ممکن است شخصی زمانی به این حالت دچار شود که چند ماه قبل یا سال قبل تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته باشد. جمله ای که بکرات از طرف بیمارن شنیده می شود اینست که : من قبل از عمل این حالت را نداشته ام و بعد از عمل ایجاد شده است و جوابی که بکرات به آن ها داده می شود اینست که : جراح فقط می تواند آناتومی و ساختمان طبیعی داخل بینی را حفظ کند ولی هر اتفاق که ممکن است برای یک بینی طبیعی و عمل نشده بیفتد برای بینی بعد از عمل هم می تواند بیفتد، من جمله گرفتگی ها از این شکل که ممکن است همراه با عطسه و آبریزش باشند یا نباشند. بهر حال حالت های آلرژیک اکثرا" با دارو درمانی کنترل می شوند و اکثرا" با گذشت زمان بهبود میابند.

 

 

 

Admin بازدید : 552 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

چگونه تصمیم به عمل رینوپلاستی بگیریم؟

چگونه جراح خود را انتخاب نماییم؟

بیشتر از یک دهه فعالیت اختصاصی در زمینه عمل جراحی بینی و دیدن و پی گیری متقاضیان قبل و بعد از عمل رینوپلاستی باعث شده که اکنون به این جمع بندی کلی که در زیر ارائه می شود برسیم و آنرا برای متقاضیان آینده بیان کنیم که می تواند بسیار مفید باشد.

حصول نتیجه مطلوب از عمل رینو پلاستی تا حدودی قابل پیش بینی و تا حدودی غیر قابل پیش بینی است. مبهم بودن نتیجه را می توان در زمینه سه دسته از عوامل کلی بررسی کرد:

1-فاکتورهای مربوط به بیمار 

2-فاکتورهای مربوط به جراح

3-فاکتورهائی که نه به بیمار مربوط است و نه به جراح

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب ...

Admin بازدید : 3226 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

مشخصه ها :

- مناسب براي التهاب پوست هايي که ترشح ندارند.
-
ضد باکتري، ضدقارچ و ضد پروتوزوا
- التيام بخش، تسريع کننده بهبود انواع زخم
- جلوگيري از ماندن جاي زخم و ضد التهاب
- براي پوستهاي تحريک شده و ادرار سوختگي
- براي بعد از اعمال درماتولوژيک (مانند پيلينگ، ليزر درماني و اعمال جراحي و ...) توصيه مي شود

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 585 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت جامع اعمال جراحی پلاستیک صورت و گردن - دکتر فرناد کرمی فر

 

تعریف: عمل جراحی که در آن تیغه بینی به خط وسط آورده می شود و دیواره استخوانی بینی با شکستن شکل طبیعی می گیرد و توربینهای برجسته درون بینی نیز حجمشان کم می شود لذا مشکل تنفسی بیمار برطرف میگردد و ظاهر بینی نیز طبیعی میشود.این عمل اغلب اوقات با عمل زیبایی بینی تواما" انجام می گردد

مدت زمان عمل: 2-1 ساعت

مدت زمان بستری بودن بیمار در کلینیک: بیمار همان روز از کلینیک مرخص است.

بیهوشی: ترجیحا" بیهوشی عمومی ولی این عمل را می توان با تزریق ماده بیحسی وداروهای خواب آور نیز انجام داد.

مدت زمان بهبودی: بیمار بعد از 14-10 روز بعد از عمل می تواند سرکار خود بازگردد.

دفعات عمل: یکبار

عوارض احتمالی: سوراخ شدن دیواره بینی و در نتیجه شنیده شدن صدای سوت توسط بیمار- عفونت - زینی شکل شدن بینی - تجمع لخته خون ( هماتوم) زیر مخاط دیواره تیغه بینی - مشکل بویایی -عوارض مربوط به بیهوشی.

ماندگاری: دائمی

معادل لاتین: Septoplasty

Admin بازدید : 7248 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

نام پزشک : دکتر حمیدرضا کوهستانی

تخصص : متخصص گوش و حلق وبینی

آدرس مطب : تهران / خیابان ولیعصر - خیابان والی نژاد - برج افرا - روبروی پارک خشایار - پلاک1

تلفن :88791790

.

.

+گزارش مطب گردی کاربران

Admin بازدید : 2237 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (1)

آنچه بین مردم به عنوان بینی گوشتی مصطلح است بینیی است که برجستگی (قوز)استخوانی یا غضروفی قابل ملاحظه ای ندارد.ولی در واقع به جز مورد فوق این تیپ بینی، ترکیبی از عناصر زیر است:

۱) پوست بینی ضخیم و چرب است.
۲)اشکال ظاهری بینی عمدتا در سر بینی متمرکز است.
۳)غضروفهای سر بینی بسیار ضعیف هستند هر چند که می توانند عرض زیادی داشته باشند.
۴)زاویه قرارگیری غضروفهای سر بینی نسبت به هم ممکن است از ۳۰ درجه بیشتر باشد یا به جای وضعیت افقی در حالت عمودی نسبت به لبه پره بینی قرار گیرند(ایجاد فرمی مشابه پرانتز در نمای روبرو).

۵)پهنای سر بینی از ۸ـ۱۰ میلی متر بیشتر است به شکلی که برجسته ترین منطقه به جای سر بینی در کناره های بینی قرار دارد.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 730 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

عمل جراحی رینوپلاستی بسته به وسعت جراحی ممكن است با بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی انجام شود كه در این رابطه از شما نیز نظر خواهی خواهد شد . در صورت انتخاب بی حسی موضعی قبل از هر گونه دستكاری به شما داروی آرام بخش تزریق خواهد شد .در مواردی که جراحی وسیع باشد و یا بیمار دچار استرس باشد بیهوشی عمومی ارجح است.

آیا برای تغییر ظاهر بینی به جز جراحی راه دیگری هم وجود دارد؟
تغییر شكل ظاهری بینی به دو صورت امكان پذیر است :
۱) روش های غیر جراحی
۲ ) روش های جراحی

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1337 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

تزریق آمپولهای ضد ورم پس از جراحی بینی روند التهاب را كاهش می دهد

متخصص گوش حلق و بینی و جراحی سرو گردن گفت :تزریق آمپولهای ضد ورم پس از جراحی بینی در مواردی كه ورم بینی ماهها به طول انجامیده است می تواند سودمند باشد و روند التهاب بینی را كاهش دهد .

دكتر محمدحسن عامری در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: طبیعی است كه به دنبال وارد آمدن ضربه ای به قسمتی از بدن ناحیۀ ضربه دیده تا چند روزی متورم شود ، در حقیقت این تورم یك واكنشالتهابی برای ترمیم ناحیۀ آسیب دیده است

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 463 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 بينی , آسيب استخوان بینی , عمل جراحی بینی شکستگی بینی و درمان آن به وسیله عمل جراحی بینی

 

 

شکستگی بینی

در ورزشکاران شکستگی بينی در اثر ضربه در ورزشهای تماسی و يا افتادن رخ می دهد. شکستگی استخوانهای بينی شايعترين شکستگی ناحيه گونه ای صورت می باشد . بخاطر قرار داشتن بينی در خط وسط و در جلوی ساختارهای مهم صورت ، پزشک بايد نواحی زير بينی را نيز مد نظر داشته باشد

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 3335 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 تامپون بینی یا مش بینی چیست ؟

باند یا فتیله باریک و دراز استریل آغشته به پماد ( معمولا پماد تتراسیکلین ) می باشد که در پایان عمل زیبایی بینی یا عمل انحراف بینی در داخل حفرات بینی تعبیه می گردد .

 تا چند مدت این فتیله ها یا مش بینی در بینی باقی می ماند ؟

بسته به نظر پزشک معالج واینکه آیا دستکاری تیغه بینی و انحراف و کجی بینی شدید بوده از ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت ( ۱ تا ۳ روز ) متغیر می باشد

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1435 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جراحی، دندانپزشکی و بارداری بعد از عمل جراحی بینی

 

 توصیه می شود جراحی های غیر اورژانس که در محدوده بینی نباشند حداقل یک ماه با عمل رینوپلاستی فاصله داشته باشند.

  بهتر است اقدامات دندانپزشکی و ارتودنسی حداقل با فاصله 6 ماه ( و در موارد ضروری 3 ماه ) از زمان عمل جراحی بینی انجام شوند.

عمل لیزیک چشم با فاصله یک ماه از عمل بینی بلامانع است.

خانمهایی که قصد بارداری بعد از عمل دارند ، بهتر است حداقل با فاصله شش ماه از زمان عمل بینی باردار شوند 

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1981 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دکتر حسام جهاندیده

جراحی پلاستیک بینی-جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی زيبايی بينی || درمان سينوزيت و آلرژی || درمان انحراف بينی و پوليپ || جراحی زيبايی صورت || تزريق ژل و بوتاکس || درمان بيماريهای گوش || درمان سرگيجه || جراحی لوزه و لوزه سوم || درمان بيماريهای غدد بزاقی || ترميم شکستگيهای فک و صورت || درمان بيماريهای حنجره ||جراحی سرطان‌های سر و گردن

Facebook.com/DrJahandideh
77195547-8 | 09367336066
info@drjent.com

بزرگراه رسالت-جنب مترو علم و صنعت-طبقه فوقانی بانک مسکن-پلاک 527-واحد4

آدرس سایت : http://www.drjent.com

 

جراحی بینی
Admin بازدید : 1606 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

       

دکتر رامین صابری


عضو انجمن رینولوژی ایران
عضو انجمن گوش ، حلق و بینی
- جراح متخصص گوش، حلق و بینی و سر و گردن
- رینوپلاستی ( جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی)
- جراحی آندوسکوپی سینوس

روزهای زوج 16 الی 20
نشانی : خیابان قائم مقام فراهانی، روبروی بیمارستان تهران کلینیک، کوچه چهارم، پلاک 15، واحد 12
                  تلفن تماس: 88501871

Admin بازدید : 1205 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


دکتر رامین امین شکروی
متخصص جراحی فک و صورت
چه تغییری می تواند شما را زیباتر کند؟
آناتومی چهره خود را بیشتر بشناسید و بدانید که کدام تغییر در اجزاء صورتتان موجب زیبایی دوچندان شما خواهد شد.
جراحی بینی، گونه و صورت
لیفتینگ صورت، چشم و ابرو
اصلاح حدود و ترکیب زوایای صورت
صدمات و ناهنجاری های سر و صورت
جراحی جمجمه و کاسه چشم

مشاوره رایگان
   نشانی : خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک وی، خیابان خیام، پلاک 6، واحد 4
             تلفن تماس: 22668825
موبایل: 09198591985
آدرس سایت : http://www.drshokravi.com

جراحی بینی


Admin بازدید : 1751 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منبع: دکتر سلام

آیا شما از  گرفتگی بینی خسته شده اید؟ آیا فعالیت روزانه شمارا مختل کرده است؟ احتقان سینوس می تواند به هر د لیلی  اتفاق بیفتد. ما در این مقاله، راههایی  برای باز شدن  بینی گرفته را  توضیح می دهیم ،  سپس  راهنمایی سریع، آسان در مورد چگونگی اصلاح احتقان مزمن یا موقت  را بیان میکنیم. عفونت، اختلالات ساختاری، آلرژی ها، و رینیت : پزشکان چهار عامل اصلی در احتقان بینی را شرح داده اند.

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

 

Admin بازدید : 1856 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کنترل خونریزی بینی, خون دماغ

خونريزي از بيني ( Epistaxis )

طبق آمار، به طور تقريبي يك نفر از هر 10 نفر، دست كم يك بار سابقه خونريزي شديد از بيني داشته است.
با بالا رفتن سن و پير شدن افراد، از رطوبت بيني كاسته مي‌شود و غشاء ظريف داخل بيني خشك و شكننده مي‌شود كه با وارد شدن كوچك‌ترين فشاري، سياهرگ ها و سرخرگ ها پاره شده و موجب بروز خون‌ريزي از بيني مي‌شود

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1848 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

عده ای براین باورند که انجام جراحی بینی هرچه زودتر انجام شود بینی زودتر به فرم دلخواهشان خواهد رسید اما این باور نادرستی است و دانشمندان به عکس این قضیه دست یافته اند.
بررسی ها نشان می دهند که جراحی های زیبایی، اگر که در سنین پایین انجام شوند باعث سریع تر شدن روند پیری پوست خواهند شد و پوست را افتاده جلوه خواهند داد. همچنین جراحی بینی در سنین پایین باعث می شود تا حجم زیادی از خون بدن خانم ها از بین برود و از این رو تا آخر عمر گرفتار کم خونی خواهند شد.
زمان مناسب یرای انجام جراحی زیبایی بینی هنگامی است که رشد فرد کامل شده باشد. معمولاً بینی تا سن بلوغ (حدود ۱۶ سالگی) به رشد خود ادامه می­دهد و پس از آن این رشد متوقف می شود لذا انجام جراحی تا قبل از این سن کار عاقلانه ­ای نیست ولی این عمل در سنین پیری نیز قابل انجام بوده و در صورتی که بیمار مشکل قلبی یا زمینه ­ای دیگر نداشته باشد بسیار موفقیت­ آمیز است.
به هر حال تشخیص این وضعیت به عهده پزشک شما می باشد و در هر سنی که تمایل به جراحی بینی داشته باشید می توانید با پزشک خود مشورت مراجعه کنید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند

.

Admin بازدید : 387 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

چگونگی باز کردن گرفتگی بینی

 

تغییرات فصلی، ابتلا به سرماخوردگی و آلرژی می توانند باعث بروز علائمی مانند گرفتگی بینی شوند. گرفتگی بینی با استفاده از تعدادی درمان های خانگی یا داروهای بدون نسخه قابل رفع است.
هرگز به طور همزمان از چند روش برای بازکردن گرفتگی بینی استفاده نکنید، به خصوص اگر قبلا درمان های طبیعی برای بازکردن  گرفتگی بینی را امتحان نکرده اید. بعضی گیاهان دارویی با داروها تداخل می کنند، لذا هر نوع گیاه دارویی یا داروی شیمیایی را به طور جداگانه برای بازکردن گرفتگی بینی استفاده نمایید و با هم استفاده نکنید
۱- از اسپری های مخصوص بینی حاوی سرم فیزیولوژی استفاده کنید.   این اسپری ها را می توانید از داروخانه تهیه کنید. قبل از مصرف این اسپری، به آرامی نفس خود را بیرون دهید و بعد از زدن اسپری فورا عطسه نکنید، یا نفس تان را بیرون ندهید.
عطسه کردن یا بیرون دادن نفس، تاثیر اسپری را از بین می برد، زیرا محلول سرم فیزیولوژی باید مدتی در حفره بینی باقی بماند تا بتواند گرفتگی بینی  و خلط ها را از بین ببرد
 ۲- چای سبز بنوشید.   نوشیدن چای سبز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و گرفتگی سینوس ها به علت آلرژی یا سرماخوردگی را باز می کند.
چای سبز، باعث باز کردن  گرفتگی بینی میشود زیرا حاوی مواد آنتی اکسیدانی است که سیستم ایمنی بدن را تحریک می کنند. همچنین تمامی علائم ناشی از سرماخوردگی را برطرف می کند؛ مثل آبریزش بینی ، تب و گلودرد .  چای سبز حاوی مواد مغذی ضد التهاب مثل ویتامین C  و ال تِنین است.
۳- رطوبت محیط را افزایش دهید.   شما می توانید با استفاده از یک دستگاه بخور، میزان رطوبت هوای خانه خود را افزایش دهید. قبل از خوابیدن در شب، دستگاه بخور را روشن کنید تا بتوانید راحت تر در خواب نفس بکشید. همچنین می توانید دو یا چند بار در روز و هر بار ۱۰ دقیقه، داخل سونا یا زیر دوش آب گرم بروید تا گرفتگی بینی تان باز شود . بخار آب گرم با افزایش رطوبت هوا،  گرفتگی بینی را رفع می کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 477
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,391
  • بازدید ماه : 6,170
  • بازدید سال : 49,752
  • بازدید کلی : 6,095,634
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی