loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 3064 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (1)


دکتر احمد خاص احمدی
• جراح و متخصص گوش و حلق و بینی باسه دهه سابقه کار طبابت و جراحی بینی
• فارغ التحصیل رشته ریاضی از دبیرستان اعلم وابسته به دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1356
• فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1364
• فارغ التحصیل دوره تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1373
• عضو آکادمی جرحان پلاستیک و ترمیمی صورت از آمریکا
عضو انجمن راینولوژی آمریکا

مدل بینی: نسبتا طبیعی، بلند و با فاصله ی پره های کم
حدود قیمت: 5 به بالا

تهران ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به میدان تجریش ، باغ فردوس ، مجتمع فردوس، واحد 46

روزهای شنبه - یکشنبه - سه شنبه - چهارشنبه ساعت 17 الی 20

تلفن : 22704748 - 22704349 -09128128611

http://www.drkhasahmadi.com/

.

.

+ گزارش مطب گردی کاربران


 

دکتر احمد خاص احمدی:
الان از مشاوره میام.

بچه ها بیاین!
اول اینکه وارد ساختمون شدم، یه خانومی بود بینیش خیلی خوب بود، چسپ داشت، دیگه دلم نیومد نپرسم، گفت سامی. تازززززززهههه،، بچش مشت زده بود به بینیش، بینیش یه ماهه بود، قوس تقریبا نداشت، خیلی خوشم اومد، (تازه مشت خورده بود و می گفت به دکتر نگفتم اما چندبار تا حالا بینیم از دستش چندبارضربه خورده)! خلاصه تو دلم گفتم ای سامی من که می دونم آخر با تو عمل می کنم، حالا که اومدم مشاوره با یکی دیگه، باید نمونه به این خوبی ببینم. اخه! تازه برادر همین خانومه 12 سال پیش با سامی عمل کرده بود ، خانومه می گفت تکون نخورده بینیش، عالیه.

بعد دم اسانسور یه نمونه دیدم گچ داشت، اما کبودی نداشت ، اما بینیش زیاد معلوم نبود، از اونم پرسیدم،گفت قیصری. مثل این که تو همین ساختمونه و قیمت 15 ، 17 ایناست.

بعد رفتم تو مطب خاص احمدی. دیزاین و چیدمان نسبت به مطب سامی ، ارامش می داد و بهتر بود. منشیشم یه دختر 22، 3 ساله بود ، که تازه 4 ماه بود اینجا کار می کرد و بینیش رو حاضر نبود عمل کنه و می گفت نمک صورتشه. اما دختر خوبی بود.

یه نمونه ی یک هفته ای که چند دیقه بود بخیه کشیده بود منتظر بود بره تو و دکتر براش چسپ بزنه. سنش بالا بود. 47 سالش بود.و می گفت قبل عمل گودی دور چشم داشته و از دکتر قوس می خواسته. بینیش طبیعی بود، تا 70 درصد. ایراد خاصی نداشت. دکتر گودی چشمش رو در قسمت کنار تیغه ی بینی تزریق چربی هم کرده بود. جای بخیه هم که یکم صورتی شده بود(خوب تازه کشیده بود) ، اما مشخص بود خوبه. زیاد تابلو نیست. اما در کل بینیشخیلی خیلی کم در حد مییلیتر انحراف داشت.یا چشام چپه، یا اگه درست دیدم ازین گیرهای الکیه ها. مو رو از ماست کشیدن اینا. اما کلن خوب بود. درد هم گفت اصلن نداشتم. عمل 2 ساعت و نی طول کشیده بود با حساب کردن به هوش اومدن. کبودی هم در حد 2 نا حلقه ی بنفش زیر چشمش. فقط می گفت قوس بیشتر می خواستم که به نظر من قوس ملایمی داشت. تیغه اش هم ورم داشت و معلوم بود بیشتر هم می شه قوسش. اما در کل کیس خوبی بود، نسبت به قبلش جوون تر هم شده بود و حال عمومیش هم خوب بود.

یه مورد 6 ماهه هم اومده بود که خودش ناراضی بود و می گفت که با قبل عملش فرقی نداره. اما من عکس قبل عملشم دیدم از همه زوایارو ، کاملا تغییر کرده بود اما بینیش بلند بود و یکم نوکش افت کرده بود و ورم داشت. به طور کلی متوجه شدم ارتفاع و طول بینی رو زیاد دست نمی زنه، اما بینی رو جمع میکنه و فاصله ی بین پره هارو کم می کنه. کلیپسی نمیشه اما بیشتر به اون سمت متمایله. اما در کل ایراد خاصی نداشت.

من که رفتم تو ،متوجه شدم که خیلی مهربون و باحوصلست. و بود. خیلی واسم وقت گذاشت. گفت حتما عمل کن، خیلی خوب می شی. ایرادای تناسبات رو عالی بهم گفت. (مخصوصا چون فهمید رشتم نقاشیه). از دقت و حوصله و وجدانش خیلی خوشم اومد. مشاورش رایگان بود و پولکی نیست. اما چون من خواستم ازم عکس بگیره، before, همه جهات و با نرم افزار طراحی کنه منشی 20 تومن گرفت. خیلی براش مهمه که توجیهت کنه و به سلیقت گوش می ده. اخلاقش 20 بود. و گفت اگر فکر کنم که یکی از مریضام قرار طوریش بشه به دست من، همین الان کارمو تعطیل می کنم و می رم. بهم 6 قیمت داد و گفت پدرتم بیار باهاش صحبت کنم متقاعد شه عمل کنی.

در ضمن پس فردا یه جراحی ترمیمی داره که چندین بار عمل شده. عکسش رو دیدم پسر بود و بینیش عروسکی و کج بود. و سراخای بینیش خراب شده بود بخاطر کج بودن قسمت جلویی بیندکتر برای این که تمرکزش روی این مورد ترمیمیش باشه، به مریض دیگه ای که برای وقت عمل عجله داشت، همون روز وقت نداد و شنبه وقت داد.

در کل اخلاق و حوصله :20
مدل بینی: نسبتا طبیعی، بلند و با فاصله ی پره های کم.
حدود قیمت. 5 به بالا. اکثرا 5و نیم ، 6.
پولکی نیست.
نوع عمل: موضعی به همراه آرام بخش تزریقی و یا بیهوشی کامل.
نتیجه: بینی ای که معمولا درست می کنه فکر می کنم به من نمی آد، سلیقه ایه.
در کل به نظرم، پزشک خوبیه اما از لحاظ زیبایی باید برین حتما و ببینین می پسندین یا نه.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farzane در تاریخ 1393/04/19 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

عااااالیه، من یکساله پیش جراحی بینی انجام دادم راضی راضی هستم، اگه دنبال یه جراح خوب هستین دکترخاص احمدی بهترینهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,573
  • بازدید ماه : 6,645
  • بازدید سال : 41,126
  • بازدید کلی : 6,087,008
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی