loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 2897 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

دکتر مجید کاظمی

 

هزینه عمل : 4-5 میلیون تومان

آدرس مطب:
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، مقابل پمپ بنزین، خیابان مینا،
پلاک 1، ساختمان سپهر
تلفن: 22902323 - 22901112

آدرس کلینیک:
تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان هفتم، پلاک 1، کلینیک مبین پاسداران
تهران، خیابان قیطریه، ضلع جنوبی پارک قیطریه، کلینیک نسیم قیطریه

همراه: 09357072727
زمان تماس از 9 صبح الی 5 عصر

ایمیل: info@drkazemi.org

فیسبوک: facebook.com/drkazemi

آدرس سایت : http://www.drkazemi.org

مراکز جراحی:
بیمارستان چمران: میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری،
کلینیک برزویه: میدان ونک، خیابان افریقا، خیابان دامن افشار، خیابان لیدا
کلینیک ولنجک: ولنجک، روبروی پارک ولنجک
بیمارستان خانواده: خیابان شریعتی، خیابان کاج
بیمارستان امام رضا(ع): خیابان فاطمی، خیابان اعتمادزاده
بیمارستان پاستورنو: میدان آرژانتین، خیابان بخارست

 

 

 

نظرات مراجعین

در این صفحه نظرات برخی از مراجعین را می توانید مطالعه کنید. اگر شما هم از مراجعین به کلینیک دکتر کاظمی بوده اید، نظر شما برای ما مهم است و از طریق فرم زیر آن را ثبت کنید


 

من از طریق سایت با کار آقای دکتر آشنا شدم و روزی که به مطب آمدم آقایی را که بینی شان که توسط آقای دکتر کاظمی عمل شده بود را دیدم که همان بینی بود که مد نظرم بود و همان جا اطمینانی پیدا کردم که بینی ام را به دست آقای دکتر عمل کنم من به شخصه اخلاقم طوری است که خیلی دیر به کسی یا چیزی اعتماد می کنم ولی وقتی هنر دست ایشان را دیدم اطمینان بیشتری پیدا کردم در حال حاضر هم از کار آقای دکتر بسیار راضی هستم و به هیچ وجه هم خونریزی هم نداشتم .
 
ارسال شده توسط:: خانم کریمی
تهران
من شبکه سلامت را تماشا می کردم که شخص آقای دکتر مجید کاظمی در بر نامه ای در حال صحبت کردن بودند. من چون از قبل مشکل بینی داشتم صحبت های آقای دکتر من را جلب خود کرده بود. شماره تماس آقای دکتر را به کمک همسرم پیدا کردم و برای مشاوره خدمت ایشان رسیدم. آقای دکتر مشاور کاملی در خصوص بینی به من دادند و در همان جلسه اول به من گفتند نوع بینی شما نباید به گونه ای عمل شود که حالت عروسکی و زنانه به خود پیدا کند و قرار براین شد که بینی من به اندازه متوسط و به اصطلاح مردانه در بیاید. خدا را شکر همان طور هم شد و از عمل بینی ام راضی هستم. وقتی به محل کارم می روم اگر خودم مطرح نکنم یا چسب روی بینی نباشد کسی متوجه نمی شود که بینی ام را عمل کرده ام ولی وقتی همکارانم متوجه شدند به من گفتند چقدر طبیعی بینی شما عمل شده است و شماره تماس آقای دکتر را از من می خواستند .
از هزینه های عمل هم راضی هستم و هزینه ها متناسب با آن چه آقای دکتر قول داده بودند از ما دریافت شد.
مشاوره ها هم به طور رایگان بود و در حال حاضر هم برای تعویض چسب ها به مطب ایشان آمدم کاملا رایگان است. دست آقای دکتر خیلی سبک و خوب برای من بود و من کمترین درصد کبودی را داشتم که در عرض مدت یک هفته از بین رفت .
 
ارسال شده توسط:: اقای رضایی
تهران
بینی که من داشتم از نوع گوشتی بسیار بزرگ بود و این که قوز بدی هم داشت به طوری که وقتی وارد اجتماع می شدم خجالت می کشیدم و همیشه با این مشکل دست و پنجه نرم می کردم ضمن اینکه تنفس را برای من سخت کرده بود تا اینکه با آقای دکتر مجید کاظمی از طریق برنامه تلویزیونی آشنا شدم که صحبت های بسیار خوبی و البته جدید در زمینه جراحی بینی داشتند که در نهایت تصمیم گرفتم بینی ام را نزد ایشان جراحی کنم وقتی عمل بینی صورت گرفت و به هوش آمدم باور نمی کردم که بینی گوشتی قوزدار من به بهترین شکل ممکن در آمده باشد خوب به هر حال در میان اقوام و دوستان بارها دیده بودم که بعد از عمل جراحی چقدر زجر کشیده ام ولی عمل من بدین شکل بود که درصد کبودی آن بسیار کم بود و روزهای اول به راحتی توانستم غذا بخورم و کارشان را بسیار تحسین می کنم. من قبل از اینکه با کار آقای دکتر آشنا بشوم نزد پزشک دیگری رفته بودم که به من گفته بود چون بینی شما گوشتی و قوزدار است ممکن است کار به عمل دوم بکشد و امیدی نیست که با یک بار عمل خوب بشود ولی وقتی به سراغ آقای دکتر مجید کاظمی رسیدم ابتدا مشاور بسیار خوبی به من دادند و بعد بینی من را به بهترین شکل ممکن درآوردند جا دارد از زحمات ایشان که واقعاً اعتماد به نفس را به من برگردانند تشکر ویژه کنم.
 
ارسال شده توسط:: خانم قاسمی
شهریار
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,537
  • بازدید ماه : 6,609
  • بازدید سال : 41,090
  • بازدید کلی : 6,086,972
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی