loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 4752 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

هزینه عمل جراحی بینی

هزینه جراحی شامل دستمزد جراح، دستمزد متخصص بی هوشی، داروها، وسایل مصرفی، هزینه اتاق عمل، هزینه بخش بستری، دستمزد پرستاران و تکنسین ها می باشد. این هزینه به صورت یک عدد کلی به شما ابلاغ می شود.

در حال حاضر قیمت پایه یک عمل کامل جراحی پلاستیک و زیبایی بینی (با در نظر گرفتن هزینه کلینیک و غیره) بین 4 تا 4.5 میلیون تومان می باشد .

 

هزینه جراحی بینی ترمیمی

طبق عرف اگر عمل دوم (جراحی ترمیمی) توسط جراح اول انجام گیرد فقط هزینه بیمارستان توسط بیمار پرداخت می شود که زیر یک میلیون تومان می باشد ولی اگر جراح دیگری ترمیم را انجام دهد هزینه مانند یک عمل اولیه خواهد بود .

جراحی بینی و بیمه

اکثر شرکت های بیمه، جراحی زیبایی بینی را پوشش نمی دهند. ولی اگر جراحی برای اصلاح اشکالات تنفسی انجام گیرد، بیمه های تکمیلی آن را پوشش می دهند

علت تفاوت دستمزد جراحان بینی

جراحی های زیبایی بر خلاف جراحی های درمانی تعرفه مشخصی ندارد و خود جراحان نیز در تعیین قیمت معیار دقیقی ندارند و این مشکل در تمام دنیا وجود دارد . ولی آن چه مشخص است از نظر اخلاقی بهتر است که برای تمام مراجعین قیمت نسبتا ثابتی در نظر گرفته شود . بعضی از جراحان ترجیح می دهند فقط برای افراد توانگر اجتماع جراحی انجام دهند بعضی مردمی تر عمل می نمایند . به هر حال اختلاف کیفیت در کار جراحان نیز وجود دارد ولی مسلما این اختلاف قیمت نماد اختلاف کیفیت نیست . توصیه می شود شما جراح خود را ابتدا براساس مهارتهای تکنیکی و سبک کار ایشان انتخاب نمایید سپس توانایی مالی خود را نیز در نظر بگیرید .

پرسشهای رایج در مورد هزینه جراحی بینی


 

حسن پرسید:
جناب آقای دکتر با عرض تشکر از محبت شما که پاسخ دادید جسارتا امکان دارد بفرمایید هزینه عمل، طول درمان و محل انجام عمل به چه صورت خواهد بود. و اینکه امکان دارد هزینه ها به صورت اقساط هم تقدیم شود. از لطف شما سپاسگزارم
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش حسن:
سلام . هزینه عمل بینی باید به صورت نقد پرداخت شود . یک هفته باید از کار معاف باشید .

سحر پرسید:
سلام من شنیدم عمل بینی هست که فقط نوک اون رو عمل میکنند و به استخوان بینی کاری ندارند و خطر و هزینه کمتری هم دارد میخواستم ببینم شما این عمل و انجام میدید و هزینه آن حدودا چقدر میشه ممنون
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش سحر:
سلام . حتی کوچکترین تغییراتی زیبایی روی بینی , حداقل هزینه جراحی یعنی چهار میلیون تومان را در برخواهد داشت. زیرا بعد از جراحی توقعات متقاضی با فردی که تغییرات کامل برای وی انجام شده فرقی ندارد و جراح باید پاسخگوی تمامی انتظارات فرد باشد

امین پرسید:
با سلام میخواستم ببرسم اگه فقط تیغه بینی جراحی بشه هزینه اش چقدر میشه با تشکر
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش امین:
سلام . در صورتیکه منظور شما اصلاح کجی ظاهری بینی است هزینه معادل یک جراحی پلاستیک کامل است .ولی در صورتی که منظور شما اصلاح مشکل تنفسی بدون اصلاح کجی ظاهری باشد هزینه تقریبا معادل یک سوم هزینه جراحی پلاستیک است .

سمانه پرسید:
با سلام و احترام خدمت دکتر محترم من با نیمرخ بینی خودم مشکل دارم.از مقابل بینی صاف و بی نقصی دارم اما نیمرخ آن کمی قوز دارد. می خواستم بدونم هزینه عمل بینی من چقدر می شود؟ با تشکر فراوان
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش سمانه :
سلام . هرگونه جراحی زیبایی روی بینی معادل یک جراحی پلاستیک کامل هزینه دارد .

مریم پرسید:
سلام ، مریم هستم ، وقتی 8 سالم بود بینیم در اثر ضربه شکسته بود که الان ظاهرش یه کم به نظرم ناجوره ، در ضمن بینی من پهن و گوشتیه ، 17 سال و نیم سن دارم ، باتوجه به سنم و اینکه بینیم پهن و گوشتیه آیا جراحی نتیجه خوبی میده؟ عوارضش چطوره؟ هزینه عمل حدودا چقدر میشه؟

عمل بینی

هزینه عمل بینی پهن و گوشتی با هزینه عمل بینی های دیگر فرقی ندارد

پاسخ دکتر حسنانی به پرسش مریم :
سلام . امکان ایجاد ظاهر بهتر برای بینی شما وجود دارد و عوارض آن با سایر بینی ها تفاوتی ندارد. این جراحی نیز، معادل یک جراحی پلاستیک بینی کامل هزینه دارد

ویدا پرسید:
سلام آیا امکان استفاده از بیمه تکمیلی برای پرداخت قسمتی از هزینه امکان پذیر است؟ به چه صورت؟ با تشکر

داوطلب خوب برای جراحی بینی

داوطلب خوب برای جراحی بینی

پاسخ دکتر حسنانی به پرسش ویدا:
سلام . بیمه تکمیلی هزینه ای برای انحراف بینی به شما باز خواهد گرداند که حدود ششصد هزار تومان می باشد .

 


علی پرسید
سلام خسته نباشید ببخشید بیمه طلایی اگه موضوع جراحی، انحراف بینی باشه حاضره تا 20 میلیون هزینه بده. ظاهرا میشه در کنار عمل انحراف و مشکلات تنفسی زیبایی هم باشه. ولی موضوع عمل انحراف باشه که بیمه تمام هزینه هارو بده ؟؟؟ عکس تمام رخ ضمیمه شد
عمل بینی

 

پاسخ دکتر حسنانی:
سلام . اگر از کلینیک فاکتور بیشتر از یک میلیون تومان دریافت کنید حتما جراحی زیبایی در آن ذکر خواهد شد .

رحیمی پرسید:
لطفا بفرمائید هزینه اصلاح انحراف بینی و جراحی پلاستیک با هم چقدر میشود؟ با تشکر
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش رحیمی:
سلام . هزینه جراحی توام انحراف بینی و جراحی پلاستیک بین 4 تا 4.5 میلیون تومان میباشد .

محمد پرسید:
آیا عمل جراحی اصلاح انحراف بینی بدون جراحی زیبایی امکان پذیر است یا نه و اینکه هزینه عمل اصلاح انحراف بینی برای مورد من حدوداً چقدر میباشد؟ (البته متوجه هستم که جواب به این سوال بدون معاینه شاید مشکل باشد ولی لطفا اعلام فرمائید.) یک سوال دیگر و آن اینکه آیا برای جراحی بینی فصل خاصی از سال را توصیه میفرمائید؟
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش محمد:
.سلام .جراحی انحراف بینی بدون جراحی پلاستیک امکان پذیر است . هزینه اصلاح انحراف داخلی بینی یک و نیم میلیون می باشد فصل خاصی برای جراحی بینی توصیه نمی شود .

زهرا پرسید:
سلام..من 22 سالمه و از بینی خودم راضی نیستم..آشنایان شما رو به من معرفی کردن..من یک سالی هست که سینوس اتمویید و ماگزیلاری راستم دچاره التهاب شده..آیا التهاب سینوزیت میتونه مانع عمل زیبایی بینی بشه؟؟؟ و یک سوال دیگه اینکه هزینه عمل برای همه چهار میلیونه یا برای هرکس متفاوته؟؟
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش زهرا:
سلام . التهاب سینوس مانعی برای جراحی زیبایی نیست .
.ایجاد هر نوع تغییری بر روی بینی هر چند که ناچیز باشد هزینه کامل جراحی را در بر خواهد داشت زیرا عوارض و مسائل حقوقی مربوط به جراحی را برای بیمار و جراح در بر خواهد داشت .

امیر مهدی پرسید:
بینی من انحراف داخلی شدید هم داره عکسم را هم با لینک در پایین قرار دادم لطفا راهنماییم کیند . اینکه هزینه جراحی شما چقدره
پاسخ دکتر حسنانی به پرسش امیر مهدی :
با توجه به انحراف شدید داخلی بینی شما کل هزینه جراحی شما مبلغ چهار و نیم میلیون خواهد شد .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید رضا در تاریخ 1395/07/25 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دکتر عزیز:
میخواستم بدونم بیمه تکمیلی که حد اکثر تعهد آن بدون سقف باشد چقدر از هزینه ها را پرداخت میکند؟
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,515
  • بازدید ماه : 6,587
  • بازدید سال : 41,068
  • بازدید کلی : 6,086,950
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی