loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1253 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (2)

جراحی  بینی یک واقعه و تصمیم مهم در زندگی یک نفر به خصوص یک فرد جوان هست. همواره نگرانی در مورد نتیجه عمل جراحی برای فرد و خانواده ایشان وجود دارد. بعضی از متقاضيان عمل بينى به مطب های مختلف مراجعه می کنند و تصمیم گیری برایشان سخت است. این موضوع قابل درک است ولی چه راهی برای شناخت بهتر اين افراد از جراح بینی وجود دارد؟ و چگونه می توان استرس و اضطراب عزیزان مراجعه کننده به مطب را کاهش داد؟

در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود.

انتخاب جراح بینی بسیار مهم است تعدادی از افرادی که به مطب مراجعه می کنند به راحتی و سادگی تصمیم به عمل جراحی می گیرند . علت آن است که یکی از بستگان یا دوستان آنها توسط جراح زیبایی بینی عمل شده و از نتیجه عمل راضی هستنند به این خاطر به نتیجه عمل بینی اطمینان خاطر دارند و جراح بینی خود را انتخاب می کنند. به این خاطر معرفی دوستان یا بستگان یکی از راه های مهم شناخت جراح بينى  است.

راه شناخت دیگر مراجعه به مطب پزشک وآشنا شدن و گفتگو با بیماران عمل شده قبلی توسط جراح زیبایی بینی است.  در مطب با بیماران قدیمی تر نیز آشنا می شوید. در این گونه موارد با طرح کلی جراح بینی آشنا شده و می توانید سوالاتی را در مورد مسائل بعد از عمل مانند درد بینی و یا مسائل دیگر بپرسید. نکته ای که در این موارد مهم است آن است که باید عکس قبل از عمل بیمار را از وی بخواهید تا بهتر بتوانید نتیجه عمل را مشخص کنید. چرا که تمامی بینی ها نتایج یکسان ندارد و بینی های گوشتی با پوست ضخیم به زیبایی بینی های استخوانی نخواهد بود.

روش دیگر بهتر اطمینان پیدا کردن به جراح بینی،حسن برخورد و صبر و حوصله در برخورد با مراجعه کنندگان هست . جراح زیبایی بینی که صداقت در مشاوره ی قبل از عمل دارد ، قابل اطمینان است. به عنوان مثال دربینی های کج و منحرف، بعد از عمل مختصری انحراف باقی خواهد ماند و یا در بینی های با پوست ضخیم امکان فانتزی شدن بینی وجود ندارد. اگر جراح بينى این موارد را به شما در مشاوره ی قبل از عمل گفت، صداقت در گفتار دارد.

مورد دیگر، برخورد جراح بینی با بیماران بعد از عمل هست . به هر حال ممکن است تعدادی از بیماران سوالات و مشکلاتی بعد از عمل زیبایی خود داشته باشند. جراح زیبایی بینی باید با صبر و حوصله به سوالات پاسخ دهد و در صورتی كه  نیاز به اقدام خاصی داشته باشند توانایی اصلاح این موارد را داشته باشد.

در دست بهترین جراحان زیبایی بینی احتمال عمل مجدد وجود دارد به این خاطر، جراحی که ضمن قبول این موارد، توانایی انجام این اعمال را داشته باشد را می توانید به عنوان جراح خود انتخاب کنید.

مساله دیگر که در انتخاب جراح زیبایی بینی باید در نظر داشت آن است که جراحی بینی، تلفیقی از علم و هنر است. و هر دومورد بسیار مهم است زیرا داشتن علم جراحی کافی به تنهایی و بدون خلاقیت و هنر و شناخت زیبایی شناسی و روان شناسی افراد باعث می شود که تمامی بینی ها شبیه هم شوند .در صورتی كه باید اصول زيبايى شناسى  را رعایت نمود و برای هر فردی طراحی خاص را داشت.

در انتها هم می توانید با مراجعه به سایت يا اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی جراح مورد نظر ، با نمونه کارهای وی آشنا شوید . در صورتی كه  امکان مشاوره ی مجازی وجود داشته باشد از امكانات استفاده نماييد.  این موارد نیز در تصمیم گیری نهایی بسیار مهم هستند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تاثیرات محیطی تبلیغات در تاریخ 1399/12/04 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

توی دو سه روز گذشته من یه مطلبی رو دیدم که میشه گقت توی دنیای الان که همه چی الان الکترونیکی شده خیلی کارآمد بوده برای خود من پیشنهاد میکنم حتما این مقاله رو برای یک بار هم شده بخونید ضرر نمیکنین
تاثیر تبلیغات محیطی بر کسب و کار ها

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 477
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,392
  • بازدید ماه : 6,171
  • بازدید سال : 49,753
  • بازدید کلی : 6,095,635
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی