زمان جاری : جمعه 08 تیر 1403 - 10:41 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 92
نویسنده پیام
anvaezoghal
آنلاین

ارسال‌ها : 12
عضویت: 21 /6 /1401
مطالب مفید راه اندازی زغال
هزینه راه اندازي خط توليد زغال فشرده ( ساز ) چقدر است ؟ سوالي است که شمايي که درحال تحقيق و يا در آستانه راه اندازي خط توليد زغال فشرده هستيد را درگير خودش کرده است . تا پايان اين مقاله همراه گلدرکورد باشيد تا به جواب آن برسيد . شما درباره درامد توليد دستگاه زغال فشرده بسيار شنيده ايد اما هيچ شرکتي وجود نداشته تا شما را در باره هزينه راه اندازي خط توليد فشرده ساز راهنمايي کند و تلاشي براي آگاه سازي شما انجام دهد .
در اين مقاله مي خواهم به عنوان شخصی که این راه را یک بار رفته است، تجربه های خودم را در اختیار شما قرار داده و شما دوست و همکار خود را راهنمايي کنم . پس با دقت زيادي اين مقاله را بخوانید . اگر شما از آن دسته افراد هستيد که خواهان درامد بالا زغال فشرده هستيد و مي خواهيد بدانيد از کجا بصورت اصولي شروع کنيد و همچنین مي خواهيد بدانید بايد چه شرايطي را داشته باشيد تا در اين کار موفق شوید , به خواندن اين مقاله ادامه دهيد . در غير اين صورت همين حالا اين صفحه را ببنديد و برويد.
نکته: برای جلو گیری از شکست خوردن در این صنعت ( صنعت زغال فشرده ) و برای رسیدن به یک درامد مطلوب، حتما روي نوشته بنفش رنگ زير کليک کنيد و آنرا هم بخوانيدسرمايه مورد نياز براي راه اندازي خط توليد زغال فشرده
سرمايه مورد نياز براي راه اندازي خط توليد زغال فشرده ساز به دو دسته تقسيم مي شود که هريک را جدا گانه توضيح مي دهم.
هزينه لازم براي راه اندازي خط توليد زغال فشرده نو ( دست اول )
هزينه لازم براي راه اندازي خط توليد زغال فشرده دست دوم ( استوک )
بودجه دستگاه خط توليد زغال فشرده نو( دست اول )
هزینه خرید دستگاه : شما دوست توليد کننده من در ابتدای هزينه ها، يک هزينه براي خريد دستگاه خط توليد داريد که ميشه گفت رنج قيمت دستگاه توليد زغال فشرده , امروز که دارم اين مقاله را مينويسم چيزي حدود 240 ميليون تومان مي باشد .
هزینه سوله :در مرحله دوم شما يک هزينه سوله داريد که چيزي حدود 40 ميليون مي باشد . ( ممکنه در شهر شما متفاوت باشد , اين براي شهري که بنده در آن ساکن هستم که تهران مي باشد است )
هزينه خريد جک پالت : جک پالت يک اجزاي جدا از خط توليد و همچنين ضروري براي جابجا کردن واگن ها مي باشد. زيرا جابجايي واگن هاي پر از بريکت بدون جک پالت , يک امر غير ممکن مي باشد . (مگر مردان آهنين باشيد) اما هزينه آن بصورت جداگانه از شما گرفته مي شود و جدا از قیمت دستگاه تولید زغال فشرده محاسبه می شود . جک پالت قيمتي حدود 8.5 ميليون دارد ( امروز که دارم اين مقاله را مينويسم )
هزينه ساخت کوره : ساخت کوره يک هزينه جدا از خط توليد مي باشد که از آجر , خاک رس و کاه ساخته ميشود و هزينه آن تقریبا 12 ميليون تومان میباشد ( اين قيمت براي امروز مي باشد که دارم اين مقاله را مينويسم )
هزينه خريد کابل : دستگاه شما داراي کابل 1 تا 2 متر مي باشد . طبيعي است که اين کابل براي رساندن کابل به تابلو برق صنعتي شما کافي نمي باشد و طبيعي است که دستگاه ساز نميداند فاصله دستگاه شما تا منبع برق چه مقداري است و شما نياز به خريد کابل داريد که چيزي حدود 3 ميليون تومان نياز به خريد کابل داريد ( اين قيمت براي امروز که اين مقاله را مينويسم مي باشد )
هزينه خريد ابزار هاي ضروري : شما براي راه اندازي يک خط توليد نياز به ابزار هايي مانند آچار ، قلم ، چکش ، پارو ، دستکش کار ، لباس کار و … داريد که چيزي حدود 2 ميليون تومان مي شود
چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 15:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :