loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 994 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

زیبایی بینی بدون جراحی یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که دوست دارند ظاهر زیباتری به دست آورند بدون این‌که تحت عمل سنگین جراحی بینی (رینوپلاستی) قرار بگیرند. امروز همه به دنبال روش‌های کم‌خطر و با عوارض کمتر و هزینه کمتر هستند و با توجه به عوارض جراحی‌های بینی، پزشکان در پی راه‌های ساده‌تر برای رفع بعضی از مشکلات ظاهری بینی هستند. درست مثل بوتاکس که انقلابی در درمان چروک‌های صورت ایجاد کرده است و خیلی‌ها عمل بینی را از انجام جراحی‌های غیرضروری و با لیزر‌های زمان‌بر و پرهزینه رها کرده است.

 

این روش نیز جلوی خیلی از جراحی‌های بینی غیرضروری را خواهدگرفت. در مطالعه‌ای که انجام شده است بیش از نیمی از جراحی‌‌های بینی واقعا غیرضروری بوده و می‌توان با روش غیرجراحی آن را ترمیم و اصلاح کرد و جلوی بسیاری از هزینه‌ها و عوارض را گرفت.

در این روش پس از بی‌حس‌کردن بینی مقدار مناسبی از filler که می‌تواند کلسیم هیدروکسی اپتات و اسیدهیالورونیک (ژویدرم) باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق می‌شود. این تزریق برای رفع قوزبینی، در بالا و پایین قوز به میزان لازم تزریق می‌شود تا برجستگی قوزبینی را محو کند یا در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق می‌شود و نوک آن را بالاتر می‌برد. همچنین اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی است می‌توان با پرکردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد. اگر شخصى مطمین نیست که این روش برایش مناسب است یا خیر میتواند ابتدابا انجام یک تست و تزریق سرم بجاى فیلر تغییر فرم بینى را مشاهده کند و بلافاصله نتیجه را در آینه مشاهده کند و سپس تصمیم به تزریق فیلر بگیرد . این سرم بعد از چند ساعت کاملا جذب میشود. این روش بینى کوچک نمیشود ولى اگر بینى چندان بزرگ نباشد و فرد بخواهد بدون عمل جراحى بینى ظاهر بینى را کوچکتر نشان دهد میتواند با تزریق چربى در گونه ها به این نتیجه دست یابد ، البته این روش بیشتر در خانمها کاربرد دارد و کمتر در آقایان .

 

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی غیرجراحی هستند ؟

١- افرادی که می‌خواهند قوس بینی یا قوز بینی‌شان (کم تا متوسط)محو شود.

٢- افرادى که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارند.

٣- غیرقرینگی نوک ویا انحراف نوک بینى

۴- افرادی که مایلند نوک بینی سر بالاتری داشته باشند.

۵- افرادی که قبلا جراحی بینی انجام داده‌اند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند و مایلند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلا ناصافى و یا تورفتگى در سطح و نوک بینى دارند.

۶-افرادى که پل بینى تورفته دارند و بینى شان کوتاه بنظر میرسد میتوانند با تزریق فیلر و پر کردن پل بینى ظاهر بینى را بلندتر نشان دهند.

 

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی غیرجراحی نیستند؟

۱- افرادی که کلا بینی حجیم و بزرگی دارند و متناسب صورت‌شان نیست.

٢- افرادی که انحراف سپتوم (تیغه بینی) دارند.

۳- افرادی که افتادگی بینی شدید دارند.

۴_افرادى که قوز خیلى برجسته دارند نمى توان قوز بینى شان را کامل محو کرد .

 

 

تفاوت‌های جراحی بینی و روش‌های غیر جراحی

أ ۱- در روش جراحی، فرد کاملا بیهوش است در حالی‌که در روش غیرجراحی فرد علاوه بر هوشیار بودن می‌تواند مرحله به مرحله تزریق را در آینه مشاهده و پزشک را یاری کند.

۲- روش غیرجراحی نیاز به استراحت پس از عمل ندارد و به ندرت امکان دارد تورم کم یا کبودی مختصر ایجاد شود که به مدت ۳ تا ۴ روز از بین می‌رود.

۳- در مقایسه با عمل رینوپلاستی، در این روش درد پس از عمل وجود ندارد یا بسیار اندک است.

۴- عوارض بیهوشی که خود گاهی اوقات بسیار خطرناک است در این روش غیر جراحی وجود ندارد.

۵- در روش غیرجراحی به بستن چسب روی بینی یا پانسمان نیاز نیست.

۶–نتیجه این روش بلافاصله قابل رویت است و فرد همان موقع میتواند تغییر را در بینى خود مشاهده کند.

٧- نیازى به پانسمان و یا زدن چسب ندارد دوام و ماندگاری به دلیل این‌که بینی حرکتی ندارد کلا فیلرها در ناحیه بینى دوام بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد و در افرادی که از کلسیم هیدروکسی اپتات استفاده می‌کنند حداقل ۳ سال و ژویدرم تا ۲ سال باقی می‌ماند، در صورت رضایت فرد میتواند دوباره از نو تزریق کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 477
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 50,107
  • بازدید کلی : 6,095,989
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی