loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1239 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (2)

جراحی  بینی یک واقعه و تصمیم مهم در زندگی یک نفر به خصوص یک فرد جوان هست. همواره نگرانی در مورد نتیجه عمل جراحی برای فرد و خانواده ایشان وجود دارد. بعضی از متقاضيان عمل بينى به مطب های مختلف مراجعه می کنند و تصمیم گیری برایشان سخت است. این موضوع قابل درک است ولی چه راهی برای شناخت بهتر اين افراد از جراح بینی وجود دارد؟ و چگونه می توان استرس و اضطراب عزیزان مراجعه کننده به مطب را کاهش داد؟

در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود.

انتخاب جراح بینی بسیار مهم است تعدادی از افرادی که به مطب مراجعه می کنند به راحتی و سادگی تصمیم به عمل جراحی می گیرند . علت آن است که یکی از بستگان یا دوستان آنها توسط جراح زیبایی بینی عمل شده و از نتیجه عمل راضی هستنند به این خاطر به نتیجه عمل بینی اطمینان خاطر دارند و جراح بینی خود را انتخاب می کنند. به این خاطر معرفی دوستان یا بستگان یکی از راه های مهم شناخت جراح بينى  است.

راه شناخت دیگر مراجعه به مطب پزشک وآشنا شدن و گفتگو با بیماران عمل شده قبلی توسط جراح زیبایی بینی است.  در مطب با بیماران قدیمی تر نیز آشنا می شوید. در این گونه موارد با طرح کلی جراح بینی آشنا شده و می توانید سوالاتی را در مورد مسائل بعد از عمل مانند درد بینی و یا مسائل دیگر بپرسید. نکته ای که در این موارد مهم است آن است که باید عکس قبل از عمل بیمار را از وی بخواهید تا بهتر بتوانید نتیجه عمل را مشخص کنید. چرا که تمامی بینی ها نتایج یکسان ندارد و بینی های گوشتی با پوست ضخیم به زیبایی بینی های استخوانی نخواهد بود.

روش دیگر بهتر اطمینان پیدا کردن به جراح بینی،حسن برخورد و صبر و حوصله در برخورد با مراجعه کنندگان هست . جراح زیبایی بینی که صداقت در مشاوره ی قبل از عمل دارد ، قابل اطمینان است. به عنوان مثال دربینی های کج و منحرف، بعد از عمل مختصری انحراف باقی خواهد ماند و یا در بینی های با پوست ضخیم امکان فانتزی شدن بینی وجود ندارد. اگر جراح بينى این موارد را به شما در مشاوره ی قبل از عمل گفت، صداقت در گفتار دارد.

مورد دیگر، برخورد جراح بینی با بیماران بعد از عمل هست . به هر حال ممکن است تعدادی از بیماران سوالات و مشکلاتی بعد از عمل زیبایی خود داشته باشند. جراح زیبایی بینی باید با صبر و حوصله به سوالات پاسخ دهد و در صورتی كه  نیاز به اقدام خاصی داشته باشند توانایی اصلاح این موارد را داشته باشد.

در دست بهترین جراحان زیبایی بینی احتمال عمل مجدد وجود دارد به این خاطر، جراحی که ضمن قبول این موارد، توانایی انجام این اعمال را داشته باشد را می توانید به عنوان جراح خود انتخاب کنید.

مساله دیگر که در انتخاب جراح زیبایی بینی باید در نظر داشت آن است که جراحی بینی، تلفیقی از علم و هنر است. و هر دومورد بسیار مهم است زیرا داشتن علم جراحی کافی به تنهایی و بدون خلاقیت و هنر و شناخت زیبایی شناسی و روان شناسی افراد باعث می شود که تمامی بینی ها شبیه هم شوند .در صورتی كه باید اصول زيبايى شناسى  را رعایت نمود و برای هر فردی طراحی خاص را داشت.

در انتها هم می توانید با مراجعه به سایت يا اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی جراح مورد نظر ، با نمونه کارهای وی آشنا شوید . در صورتی كه  امکان مشاوره ی مجازی وجود داشته باشد از امكانات استفاده نماييد.  این موارد نیز در تصمیم گیری نهایی بسیار مهم هستند.

saraehsani بازدید : 644 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

سلام دوستان من تازه عضـو شدم..

سارام و 18 سالمه و بندرعباس زندگی میکنم.

من میخوام عمل کنم و دنبال یه دکتر ماهر  میگردم ..

تعداد دکترا بالاس و نظرات هم زیاده .. مثلا برای دکتر مجلسی هم راضی بودن و هم ناراضی !!!

آدم گیج میشه.. منم چون تهران نیستم ..نمیتونم برم توی مطبا بگردم اگ بیام تهـ فقط برای عمل.. ایناس دیگه..

من کارای افلاکی (دکتر پوریا افلاکی ) رو دیدم خوشم اومده ولی بازم نظرات متفاوته...

چون بعضیا گفتن خوبه و بعضیام گفتن از لحاظ تنفس مشکل داشتن !!

کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــکم کنید ..

خیلی ممنون میشم ......

Admin بازدید : 1862 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شاخه فعالیت: فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی

توضيحات:دکتر خشایار احمدی متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است. وی پس از گذراندن دانشنامه پزشکی در شهر تهران موفق به اخذ دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) رشته گوش، گلو و بینی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور شد. دکتر احمدی تالیفات و مقالات متعددی در زمینه رشته تخصصی جراحی گوش‌، گلو و بینی و جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس‌ها‌ست که تعدادی از آن‌ها در کشورهای مختلف اروپایی و امریکا در قالب سخنرانی ارائه شده‌اند. برخی از تحقیقات دکتر خشایار احمدی برای اولین بار در دنیا بیان شده است‌. (به عنوان مثال درمان بیماران دچار گرفتگی بینی مزمن توسط بوتاکس) او با توجه به برگزاری و شرکت در کنگره های جراحی پلاستیک بینی و صورت ،داخل و خارج از کشور و‌ انجام عمل‌های جراحی متعدد درحوزه جراحی پلاستیک بینی و صورت و همچنین جراحی آندوسکوپی سینوس‌ها، افتخار دارد در این زمینه به مردم شریف ایران زمین ارائه خدمت کند. جراحی پلاستیک اگرچه معمولا له عنوان جراحی لوکس شناخته می‌شود و خیلی‌ها آن را مخصوص علاقه‌مندان به بینی سر بالا و گونه برجسته می‌دانند اما در بازگرداندن بسیاری از انسان‌ها به روال عادی زندگی نقش مهمی دارد؛ مثلاً کسانی که در اثر سوانح رانندگی یا دیگر حوادث آسیب می‌بینند می‌توانند با ترمیم بافت آسیب‌دیده دوباره به زندگی بر‌گردند

    جدیدترین سیستم آندوسکوپی بینی و سینوس ها در مطب و درمان قطعی سینوزیت
    جدیدترین روش افزایش حجم لبها و گونه از طریق تکنیک F.P.I

http://www.ideal-face.ir

info@idealnose.ir

تلفن: 02122740951

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، اواسط بوستان نهم، پلاک ۱۱۷، طبقه سوم

لطفا در صورت تماس، بگویید که از طریق رینوپلاستی اینفو آشنا شده اید

 

 

Admin بازدید : 684 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (2)

شاخه فعالیت: فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی


توضيحات: جراحی پلاستیک آمیزه ای از علم، هنر و توانمندی جراح است. دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه، جراحی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس است


آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، جنب بانک ملی، ساختمان پزشکان کاج، طبقه همکف

تلفن: 021.22094136
 
لطفا در صورت تماس، بگویید که از طریق رینوپلاستی اینفو آشنا شده اید
 

Admin بازدید : 599 جمعه 17 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
چرا خانم ها علاقه زیادی به جراحی های مختلف زیبایی پیدا کرده اند و چه عاملی سبب رواج همه گیر این نوع جراحی های زیبایی در بین بانوان ایرانی شده است؟
 

 عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا می‌گوید: مشاغلی به زنان پیشنهاد می‌شود که شرط ورود به آنها خودآرایی زنان برای جلب مشتری است.صفحه‌های روزنامه‌ها و مجلات پر شده از تبلیغ برای زیباتر شدن، برای رفع آنچه نقص نام گرفته، برای بهتر شدن اندازه‌ها و ابعاد بینی و گونه و شکم. کلینیک‌های جراحی زیبایی هم پررفت‌ و‌ آمدند. زنان و مردانی که برای ارائه ظاهری زیباتر از خود، حاضرند هزینه کنند و زحمت جراحی را هم به جان بخرند. وسط این همه تبلیغ جراحی زیبایی،‌ گروهی ساز مخالف زدند و کمپین «دماغ طبیعی من» راه انداختند

Admin بازدید : 2502 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات در اولین و بزرگترین وب سایت جراحی بینی ایران ” سایت رینوپلاستی اینفو

سایت رینوپلاستی اینفو به عنوان اولین و بزرگترین سایت جامع اطلاعات جراحی بینی داخل ایران

 

 

با 3 سال سابقه فعالیت هزینه های تبلیغات را به شرح زیر اعلام میدارد :

Admin بازدید : 2251 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (4)

یا تصمیم خود را برای جراحی بینی گرفته اید ؟ ممکن است یکی از نگرانی های شما  مدت زمان مرخصی، بعد از عمل جراحی بینی باشد. در هر حال جواب سوال شما به چندین عامل بستگی دارد از جمله :

  • شغل شما
  • میزان راحتی شما هنگامی که با یک قالب ، چسب بینی یا تورم و کبودی ، دیده می شوید

به همین منظور ، یک جدول زمانی بهبود کلی ، می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر کند

.

.

.

ادامه مطلب

Admin بازدید : 2842 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (3)

فرض کنید که شما برای مشاوره در مطب جراح خود حاضر شده اید اما نمی دانید که دقیقا چه سوالاتی باید از جراح انتخابی خود بپرسید .

در اینجا ما ۱۴ سوال استاندارد را جمع آوری کرده ایم که هر جراحی باید توانایی پاسخگویی به آنها را داشته باشد

 

.

.

.

ادامه مطلب

Admin بازدید : 1234 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

اهمیت تنفس برای هر فردی بسیار مهم است و جراحی بینی می تواند اهمیت این موضوع را کمرنگ کند

 


به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ تنفس برای سلامتی بسیار مهم است اما جراحی بینی  می تواند آسیب های بسیاری را به تنفس وارد کند.

هنگامی که بینی تحت عمل جراحی قرار  می گیرد پرزهای آن با عمل جراحی از بینی خارج می شوند و بینی دچار یک عارضه بزرگ می گردد اما با این همه می بینیم روز به روز متقاضی این عمل جراحی بیشتر می گردد.

هنگامی که بینی جراحی می گردد مسیرهای تنفسی به شدت تنگ می گردد و به هنگام سرماخوردگی دوره ی درمان بسیار طول خواهد کشید.

سوراخ های بینی مشکلات  بسیاری را به وجود می آورند و  چسبندگی های داخل بینی سبب می گردد تا هوای کمتری رد و بدل شود از این رو اکسیژن کمتری به قلب می رسد و ممکن است دچار سکته قلبی شویم.

Admin بازدید : 1356 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

 

پرهیز از مصرف همه داروها غیر تجویزی به مدت ۲ هفته قبل از جراحی، از مشکلات پیشگیری می کند.

دکتر خشایار احمدی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمانممتازنیوز، گفت: قبل از انجام عمل جراحی زیبایی بینی ، بیمار باید اطلاعات کاملی از عادت کنونی سیگار کشیدن و فهرست دارهای مصرفی خود را در اختیار پزشک قرار دهند

.

.

.

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 325
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 1,602
  • بازدید سال : 36,083
  • بازدید کلی : 6,081,965
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی