loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 2899 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش روش صحیح شستشوی بینی بعد از عمل جراحی، از سری آموزش های ویدئویی سایت دکتر حسنانی، برای شستشوی بینی روش ها و وسائل مختلفی معرفی شده است. انواع پوارها، بطری ها و ظروف مخصوص شستشوی بینی در حال حاضر به بازار آمده و در داروخانه ها در دسترسند. اما برای شستشوی بینی عمل شده بهترین روش به عقیده دکتر حسنانی، استفاده از سرنگ مطابق روشی است که متعاقبا شرح داده می شود.

 

Admin بازدید : 1156 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از اصلی ترین مواد آرایشی که بدون آن آرایش معنای چندانی را ندارد کرم پودر می باشد . یک زیر سازی خوب توسط کرم پودر می تواند شما را زیباتر کند برای همین بهتر است تا آن جایی که می توانید در هنگام انتخاب یک کرم پودر دقت لازم را داشته باشید و کرم پودری را انتخاب کنید به نزدیک ترین رنگ را به رنگ پوست تان داشته باشد .

 

کوچک کردن بینی با کرم پودر

 

Admin بازدید : 1228 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)
این برنامه Plastic Surgery Simulator می تواند شما را به یک جراح پلاستیک تبدیل کند، برای شروع کار خود برنامه را برای گوشی هوشمند خود نصب کنید.
 
 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ انجام جراحی های زیبایی در ایران طرفداران فراوانی دارد، حال می توانید به جای به خطر انداختن سلامتی خود با استفاده از این نرم افزار Plastic Surgery Simulator به صورت مجازی جراحی پلاستیک انجام دهید. در این نرم افزار شما می توانید بر روی تصاویر خود کارهایی چون: جراحی زیبایی بینی، تقویت لب ها، تغییر اندازه چانه و صورت، کاهش وزن، تقویت عضلات و ... را انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری، پشتیبانی از تبلت های اندرویدی، شبیه سازی فوق العاده زیبا و ... اشاره کرد. از این نرم افزار می توانید برای تهیه و ویرایش  تصاویر خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برنامه به عنوان بهترین شبیه ساز جراحی پلاستیک در تلفن همراه مطرح است و موفق به کسب جوایز گوناگونی شده است.
 
Admin بازدید : 2172 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

پزشک متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

آدرس : تهران - منطقه 6 - ولی عصر - روبروی سه راه توانیر - پ. 2335 - ساختمان 1227 - ط. سوم - واحد 8 - ک.پ :1517713131

آدرس سایت : www.drmahmadi.net

ایمیل : drmahmad@yahoo.com

شماره های تماس :

021-88794098
09198020120
09198020140

 

Admin بازدید : 1503 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

دکتر حیدر اسکویی در یک نگاه


دکتر حیدر اسکوئی جراح پلاستیک بینی،عضو انجمن علمی راینولوژی ایران و اروپا،دارای بورد تخصصی در گوش،گلو،بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی ایران میباشد.ایشان با سالها تجربه در انجام اعمال جراحی بینی و سینوس،شرکت در سمینارها و دوره های تکمیلی داخل و خارج کشور و آشنایی با جدیدترین متد روز جراحی پلاستیک و ترمیمی در ردیف بهترین و با سابقه ترین های این رشته قرار گرفته است.

” جراح پلاستیک بینی-عضو انجمن علمی راینولوژی ایران و اروپا “

پزشک متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

آدرس : تهران - منطقه 3 - گاندی - خ. 21 - ساختمان شماره 11 - ط. اول - واحد 3

شماره مطب :

021-88787365

021-88787419

 

Admin بازدید : 709 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بارداری دوره ای مهم و نقطه عطفی در زندگی‌ هر خانم و در حقیقت هر خانواده ایست. تمام توجه یک مادر به تولد نوزادی سالم معطوف است. از طرف دیگر نیاز به زیبا ماندن و زیباتر شدن از خصوصیات اساسی و طبیعی بانوان بشمار میرود. آیا تاکنون این پرسش برایتان پیش آماده که ممکن است در زمان حاملگی‌ یا قبل و یا بعد از آن خود را برای زیباسازی به پزشک بسپارید؟ در این جا می‌خواهیم به بحث در مورد اقدامات زیباسازی در این دوره بپردازیم:


۱- زمان بارداری دوره ای بسیار حساس می‌باشد که هر گونه اقدام پزشکی‌ بر روی مادر باید با دقت انجام شود. بخصوص در سه‌ ماهه اول حاملگی‌ که اندامها و ارگانهای جنین در حال شکل گیریست این حساسیت دو چندان میگردد


اصل کلی‌ در پزشکی‌ بر این قرار است که از انجام هر گونه اقدام غیر ضروری در کّل دوران بارداری باید اجتناب نمود. انجام هر گونه جراحی اختیاری یا انتخابی که جراحی‌های زیبایی‌ در راس آن است بطور کلی‌ ممنوع است. اقدامات غیر جراحی که با تزریق دارو یا بکار بردن ماده شیمیایی همراه است نیز مجاز نمی‌باشد. تزریق بوتاکس، تزریق ژال و پرکننده های دیگر، لایه برداری (پیلینگ)شیمیایی، مزوتراپی PRP و... از نمونه‌های آن میباشند. در مورد کارهای دیگر همانند درم ابریژن، میکردرم ابریژن و لیزر باید گفت که گرچه تاکنون عوارض خاصی‌ بر روی جنین مشاهده نشده ولی‌ اکثر پزشکان از انجام آنها بر روی خانم‌های باردار اجتناب می‌نمایند و گروه کوچکی از آنان این اقدامات را بعد از سه‌ ماهه اول انجام میدهند


۲- چنانچه خانمی قصد بارداری دارد بهتر است جراحی زیبایی‌ را تا شش ماه قبل از حاملگی‌ انجام دهد. اقدامات دیگر زیباسازی تا یک ماه قبل از بارداری مجاز است مگر در موارد خاص.
۳- عمل جراحی پس از گذشت شش ماه از وضع حمل مجاز است مگر در مواردی که مادر بدلیل بارداری به بیماری‌های خاصی‌ دچار شده باشد. اقدامات دیگر زیباسازی ۳ ماه بعد از اتمام حاملگی‌ مجاز است.

۴- اگر مادری به طفلش شیر میدهد بهتر است تمامی‌ این اقدامات را پس از پایان شیردهی انجام دهد.

Admin بازدید : 1345 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

پایان عمل جراحی نه تنها به معنی پایان ماجرا نیست، بلکه به معنی آغاز دوره ای از مراقبتها، مراعاتها و محدودیتهاست، و در اینجاست که نقش شما در زیبایی نهایی بینیتان پررنگتر میگردد. بر شما واجب است که جهت دستیابی به نتیجه ایده آل، با رعایت جدی نکاتی که جراحتان به شما توصیه مینماید همکاری های لازم را با او به عمل آورید:
تا دو ماه حتما بصورت طاقباز بخوابید و در هنگام خواب دو بالش زیر سرتان بگذارید تا سر بالاتر از بدن قرار گیرد. در موقع خواب یک بالش را در سمت راست سر و بالش دیگری را در سمت چپ سر قرار دهید تا از غلتیدن ناخودآگاه حین خواب پیشگیری شود. نگران نباشید، بعد از یکی دو هفته به این وضعیت عادت خواهید کرد

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1229 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

جراحی زیبایی بینی و انجام فرایض دینی

این مقاله برگرفته از رساله های توضیح المسائل مراجع عظام تقلید و نیز مکاتبه‌ی اینترنتی با دفاتر ایشان می باشد و هدف از آن آشنایی بیماران با نحوه‌ی انجام اعمال عبادی در روزهای پس از عمل جراحی زیبایی بینی است. چرا که یکی از مهم‌ترین مسائلی که بیماران در این مدت با آن مواجه هستند چگونگی انجام اعمال عبادی است. حداکثر مدت زمانی که شما با این مسئله روبرو هستید دو ماه می باشد که بنا به شرایط بیمار به دو بازه‌ی زمانی ذیل تقسیم می شود

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

Admin بازدید : 1439 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)
دکتر یعقوب افشار در بخش جراحی زیبایی یکی از جراحان مجرب و نام آور می باشد. وی در سال 1969 در شهر تبریز (ایران) به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خودش را در رشته پزشکی در دانشگاه تبریزبا پایان نامه خود در خصوص موضوع جراحی پلاستیک به پایان برد.بدنبال تحقیقات وسیع در بخش بیماریهای پوستی دکتر افشار به دلیل علاقمندی وافرش به جراحی پلاستیک، دوره تخصص خودش را در زمینه جراحی پلاستیک در ترکیه به پایان برد. در دوران سپری کردن ایام تحصیل تحصصی خود، با توجه به موضوع پایان نامه اش، تحقیقات و فعالیتهای خود را در خصوص شکل دهی بافت غضروفی بینی به شکل سه بعدی ادامه داده و در رابطه با زیبایی این عضو پیشرفتهایی را حاصل نمود.تجربه میکرو جراحی دکتر افشار در واقع به همان موفقیتهای وی در دوران گذراندن دوران تخصصی وی اتکاء دارد.
فعالیتهای وی در نشریات علمی معروف همچون "مجله جراحی زیبایی و پلاستیک انجمن جراحان پلاستیک ترک" و "مجله اروپایی میکرو جراحی" به چاپ رسیده اند. دکتر افشار با توجه به ابتکارات نوین خود در زمینه ی زیبایی بینی و نشان دادن استعدادش در خصوص میکرو جراحی در دنیا به عنوان پیش قراول این تخصص شناخته شده و در حال حاضر نیز به فعالیتهای علمی خود ادامه می دهد. ایشان برای نخستین بار روش میکرو-رینوپلاستی را در دنیا عرضه داشته و تا کنون پیرامون این روش برتر بحثهای خود را تداوم می بخشد. او با استفاده از اندوسکوپی و میکرو جراحی در جراحی زیبایی از روش (Less Invasive) نکته آغازین حرکت ابتکاریش را شروع کرده و به نهایت در خصوص مکانیزمهای (Fast Healing) سخنی برای گفتن دارد. به طوری که این مبحث را ایشان در علم پزشکی مطرح ساخته اند. کلینیک زیبایی (Este Klinik) که نامبرده موسس و بنیانگذار آن می باشد به عنوان مرکزی بین المللی در حال خدمت رسانی است.

 

نشانی کلینیک : ترکیه- استانبول- آکاتلار- خیابان ابولولو ماردین، کوچه بنفشه، پلاک 1

تلفن: 93 09 270 212 0090
فاکس: 93 08 270 212 0090
دفتر هماهنگی ایران: 00989143024171 -00989143115873
پست اکترونیک : info@dr-afshar.com

آدرس سایت : http://www.dr-afshar.com/

 

+گزارش مطب گردی کاربران

جراحی بینی

http://rhinoplasty-info.rozblog.com/pages/4
Rhinoplasty-info Team
Admin بازدید : 6476 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (14)

دکتر علیرضا ابیانه

عضو آکادمی جراحی زیبایی آمریکا ، آکادمی جراحان زیبایی صورت آمریکا ، آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا ، و کالج جراحان بین المللی

    دارای دو تخصص از دانشگاه شهید بهشتی ایران راجیو گاندی هند
 رتبه اول بورد تخصصی دانشگاه راجیو گاندی
عضو آکادمی جراحان زیبایی آمریکا
    

تماس با دکتر ابیانه

آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، جنب کانون توحید، ساختمان دکتر ابیانه، طبقه پنجم غربی
تلفن : 20 90 91 66
فکس : 59 72 90 66
همراه : 0 62 62 62 0912
ایمیل : drabyaneh@drabyaneh.com

ادرس سایت : http://www.drabyaneh.com

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 326
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 6,734
  • بازدید سال : 41,215
  • بازدید کلی : 6,087,097
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی