loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 27234 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (5)

 

تخصص: متخصص گوش ، حلق و بینی و جراحی سر و گردن و جراح زیبایی بینی و صورت
معروف شده چه سبکی عمل می کنه؟ طبیعی(البته عملی بودن بینی مشخص می شود)، نیمه فانتزی، فانتزی
توضیحات بیشتر: قیمت دادنش روال مشخصی نداره . اسم معرف بیارین احتمالا قیمت بهتری میگیرین . تخفیف میده
اخلاق دکتر عالیه ، تامپون نمیذاره . روز ۵ ام یه سری از بخیه ها رو میکشن روز ۸ ام ۹ ام اسپلینت رو برمیدارن
۳ هفته چسب میزنه. سر یه ماه با احتساب از روز عمل ، چکاپ یه ماهه میکنه
چه نوع بینی هایی رو بهتر عمل میکنه؟
ناراضی چند درصد؟ خبر ندارم.
کل هزینه عمل: دستمزدش گویا از ۴.۵ یا ۵ شروع میشه - هزینه کلینیک ۵۶۰ تومنه
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان یکم، پلاک 207، واحد9
تلفن: 22886071 ، 22886072
پذیرش : شنبه و دوشنبه ( مشاوره) نمونه کار ( چهارشنبه)
حق ویزیت : ٢٥٠٠٠ تومان (مطمئن نیستم )
آدرس سایت: http://www.dr-naderian.com

 


 

 

مطب گردی *** این داستان : دکتر نادریان ***

با توجه به سفارش لی لی بدون زنگ زدن و هماهنگی و برای جلوگیری از خون و خونریزی راه انداختن توسط منشی بی خبر رفتم مطب نادریان ...
وارد مطب که شدم همون دم در نشستم تا منشیش منو نبینه ... ولی اشتباه کردم دقیقا جایی نشستم که روبروی منشی بود ... خب فقط اونجا به همه ی صندلی ها دید داشت(البته صندلی های خالی)
دو نفر فقط توی مطب بودن ...
یه خانومی بود که وقتی ازش پرسیدم اینجا عمل کردی به BF ش اشاره کرد و گفت نه ایشون عمل کرده ... منم یه نیم نگاهی به اقاهه انداختم و بعد با خنده گفتم عه ؟ شما عمل کردی ؟ و درحالیکه سرمو برمیگردوندم گفتم خب آقایون که به کار من نمیان و مشغول دید زدن اون یکی خانومه شدم که چسب داشت و هیچیش مشخص نبود ...
همینجوری پرو پرو نشسته بودم و به در و دیوار و گاهی هم تلویزیون نگاه میکردم ولی به منشی اصلا نگاه نمیکردم ...
یه یه ربعی نشسته بودم که یه خانوم دیگه اومد که بینیش از دور معمولی بود و از ترس منشی هم میترسیدم از جام بلند بشم...
کم کم نگاه های منشی اومد سمتم و من شناسایی شدم ... سریع به شوشو اس ام اس دادم که تا منو نخوردن بیا بالا ...
شوشو که اومد یکم شیر شدم و وقتی دیدم هیچکس هم نیست که بشه روی دماغش نظر داد گفتم بذار از منشی خواهش کنم که اگر میشه حالا که مطب اینقد خلوته و دکتر بیکاره و منم از شهرستان اومدم مشاوره بشم ...
وقتی از منشی خواستم خیلی بی تفاوت گفت : "اصلا امکان نداره" ... بعدش اضافه کرد ما 3 تا خط داریم خب قبلش یه زنگ میزدی ! تو دلم گفتم آره من زنگ میزدم تو هم میگفتی بیا ... خب وقتی نمیذارید آدم بیاد ماهم زنگ نمیزنیم و میاییم...
هیچی خلاصه قبول نکرد دکترو ببینم منم برگشتم پیش شوشو و نشستم پیشش تا بهش بگم نمیذاره بریم مشاوره که منشیش از عقب صدا زد که خانوم چیشد؟ تصمیمتون رو گرفتید ؟؟ پاشدم رفتم پیشش و محترمانه گفتم : یعنی نمی تونم حداقل بشینم کارای دکترو ببینم؟
که با بی تفاوتی شونه هاشو بالا انداخت و گفت : نه خیر ... و درحالیکه به درب خروجی اشاره میکرد گفت بفرمایید ...
حالم ازش بهم خورد ... از خودش و از رفتارش ... نمیدونم چرا پیش خودش فکر میکرد خبریه که اجازه میداد اینطوری بامن رفتار کنه ...
الان این سوال برای من پیش اومده که بعضی دکترها مثل ایشون و یا مثلا صفوی چی فکر میکنن؟؟ فکر میکنن اینقدر معروف هستن که مریض باید نمونه ندیده بیاد زیر تیغشون؟؟
یکشنبه و سه شنبه که دکتر نیست و منشی و پرستارا چسب عوض میکنن و نذاشته بودن سیما بشینه نمونه ببینه...
شنبه و دوشنبه که دکتر فقط مشاوره میکنه پس باید حتما نوبت مشاوره بگیری و بعد شانس بیاری تا نوبتت میشه یه مریضی هوس کرده باشه به جای 4شنبه ، شنبه یا دوشنبه بیاد تا تو شاید بتونی ببینیش ...
چهارشنبه ها هم که بیرونت میکنن...
در نتیجه برای عمل کردن با دکتر نادریان :
یا باید مثل سیما حس ملکوتی بگیری و اعتماد کنی...
یا راه دیگه ای نداره ...
کاش منشی نادریان هم اینجا سرک میکشید تا از همین تریبون انزجارم رو از رفتار خودش و امثالش به گوشش میرسوندم ...
نتیجه این شد که :
من تا از دکتری نمونه زنده نبینم نمی تونم بهش اعتماد کنم ...
برای نمونه زنده دیدن از نادریان هم باید متحمل حقارت و التماس کردن بشم ...
در نتیجه فعلا نادریان هم هیچی!

 

+++++++++++

مطب گردی امروز من.............
رفتم مطب نادریان چشمتون روز بد نبینه اوم دوتا منشی اش را انگار که خیلی ببخشید[smiسley]s/.gif' />سگ بسته بودن تامنو دیدن .....خانوم بفرما خانوم مشاوره نداریم خانوم متاسفم نمیتونی تو مطب مریض ببینی خانوم شرمنده.......حالا منو میگی این شکلی شدمگفتم خانوم این جوری که نمیشه دکتر انتخاب کرد باید کاراشو ببینم ...خلاصه فهمیدم که خیلی محترمانه باید تشریفمو ببرم بیرون
امدو دم اسانسور ایستادم هرکی میخواست بره داخل میگفتم ببخشید شما با نادریان عمل کردید با خودم گفتم الان میگه پ ن پ با عمه تو عمل کردم اره خلاصه دماغا از دم همه طبیعی بودن
خلاصه راستشو بخواید یکی از مریضاش گفت دکتر نادریان اگه پره هارا باز نکنه کارش عالیه
با دیدن مریضا راهی دکتر بعدی شدم...

 

............................

اولین مطب گردی:
-دکتر نادریان،
وبسایت: http://www.dr-naderian.com
معطلی: حدود 1 ساعت و ربع
رفتار منشی ها: خوب
رفتار دکتر: بسیار عالی
چند نغری که اومده بودن برای تعویض چسب دماغاشون اصلا معلوم نبودن ( جمعا اگه اشتیاه نکنم 3 تفر بودن که هفته قبل عمل داشتن ) در فرصتی که داشتم با خیلی ها صحبت کردم یک آقایی از مریضای سابق دکتر بود که فقط برای دیدن دکتر اومده بود ظاهرا ولی همراهش یه خانوم هم اومده بود که مشاوره کنه...دماغ آقاهه خوب بود اما همون سبک دکتر رو داشت دماغش ..اونایی که نشسته بودن اکثراً برای جراحی بار اول اومده بودن و معرف داشتن ، میگفتن آشناها و دوستاشون خیلی راضین و ظاهراشون شیک و قشنگ شده . منشیشم دماغ قشنگی داشت گفت کار خود دکتره...تمیز بود کارش به نظرم ...کاراش از تو سایتش دو درجه بهتر بود الیته فرم پره هاش تقریبا به همون صورته (یه چیزی تو مایه های این عکس : http://www.dr-naderian.com/Editor/UploadFiles/Img/Img/1/206.jpg ).. تو سایتش بیشتر نوک بینی بالاس اما ابن یکی دو نمونه زنده که دیدم خوب و معقول بود ... دکتر نادریان هم مثل دکتر قیصری سیک کارشون اینه که ظاهرا اول تو مطب خودشون عکس می گیرن تا روش بررسی کنن و یعد نتیجه رو بگن اما بر خلاف دکتر قیصری که برای عکس داخل مطب حدود 15-20 تومن تضافه ویزیت می گیرن، این دکتر همون 25 تومن ویزیت رو گرفتن ، البته بگم که کار با یکبار تموم نشد و به جلسه بعد و در واقع ویزیت یعدی موکول شد


 

دکتر نادریان.....جزو دکترهای قابل اعتماد که با عمل با اون ضرر نمیکنی فقط باید مدل کارش به صورتت بیاد...چون نمونه ازش نمیبینی سردرگم میشی ...به درد کسایی که دنبال تغییر زیاد هستن نمیخوره...سبک کارش طبیعیه قیمت 5به بالا


 

سلام دوستان

دیدم تازگی اسم دکتر نادریان سر زبون بچه های این تاپیک هستش البته توی تاپیک همسایه که ازش حرف زیاده .... ولی بذارید بگم اگه اگه یه روز هوس کردید یه سری به مطبش بزنید راهتون رو کج کنید برید سینما و یه شام بیرون بخورید و خلاصه پول خودتون رو واسه ویزیت حیف نکنید .... البته دوستای عزیز این تاپیک که دیگه همگی یه پا دکتر شناس هستید ... عکس خود سایتش رو چند نمونه می زارم....اشکال کاراش توی نیم رخ توی ذوق می زنه که دیگه چه برسه به رخ :

1- تراش استخوون بینی افتضاح
2- جمع نکردن پره های بینی که دیگه دیگه
3-دو تیکه شدن بینی در محل اتصال استخوون بینی به تیغه بینی
بدترینش همون دو تیکه کردن بینی هستش که می بینید نه میشه بگی قوس داده و نه میشه بگی صاف هستش که به این کار نه طبیعی میگن و نه فانتزی و نیمه فانتزی شاید همون شیرین کاری بهتر باشه ...
با توجه به نیم رخ این دوستان راحت میشه گفت که توی نمای رخ افتادگی سر بینی و کلیپسی بودن شایع هستش چون سر بینی از پره های بینی خیلی جلوتر هستش و دو تیکه بودن بینی جدای از نمای زشتی که از نیم رخ داره از نمای رخ خیلی بدتر هم هستش .......

نتیجه این که این دکتر هنوز توی کار نیم رخ مونده چه برسه به نمای رخ ..... راستی با توجه به عملش راحت بتون می گم که نمای یکی از 3 رخش فاجعه هستش .... راستی می خواستم بگم دماغ خودشم همچین عملی می زنه چون بعد چهارم نداره ......
ببخشید اگه به دکتر جسارتی شد







اگه کسی باش عمل کرده میشه با ترمیم درستش کرد نگران نباشه .....


 

شرح مطب گردي
دكتر مهرداد نادريان
ساعت 17 تا 18 وقت داشتم كه تا جاي پارك پيدا كنم و از آسانسور داغونش برم بالا شد 18:05 كه به خاطر همين 5 دقيقه 2 ساعت وقت من و گرفتن.
ويزيت 30 هزار تومن.
برخورد منشي خوب بود
مطبش بزرگ و شيك بود كه معلومه چرا اينجوريه. البته بعد اينكه ميشيني و دور و ورتو نگاه ميكني احساس ميكني اومدي تو بانك مركزي از بس دوربين كارگذاشته.شايدم يه جور بانكه با اين همه دوربين.
نمونه فقط يه 2 تا ديدم كه يكي دوستش و آورده بود. يكي هم فكر كنم واسه بخيه يا كار ديگه اومد و منشي اش گفت 4 شنبه بيا و رفت . اولي كه دوستش و آورده بود متوسط بود اما دومي از دور خيلي خوشم اومد البته آرايشش خيلي زياد بود كه بي تأثير نيست البته.
بقيه واسه مشاوره اومده بودن
بعد يكساعت يعني 7 نوبتم شد بالاخره، كه به دليل اشتباه منشي اش و تشابه فاميلي يه خانمي كه 3 نفر بعد ما بود به جاي من رفت داخل و وقتي به منشي اش گفتم نوبت من بوده زنگ زد به دكتر همون لحظه و گفت نوبت اينا نبوده اما دكتر كه اصلا اين چيزا واسش مهم نبود هموني كه نوبتش نبود و ويزيت كرد و من تا ساعت 8 بازم نشستم تا نوبتم بشه و از اين رفتار دكتر بسيار بدم اومد.چون خيلي محترمانه مي تونست بگه نوبت يكي ديگه بوده و تشريف داشته باشيد تا نوبت خودتون بشه ، نه اينكه حق و ناحق كنه.
بگذريم از اين. همين خانمي كه جاي من رفت تو يه دختر خانمي بود كه شعور عذرخواهي هم نداشت بعد اينكه فهميد بي نوبت رفته هر هر هم خنديد و خوشحال شد (خيلي رو اعصابم بودن) نوبت عمل گرفت واسه 10 تير.
بينيش استخوني بود و كوچيك فقط نوك بينيش افتاده بود و بايد جمع مي شد.
كه واسه همچين بيني كم كاري 7 بهش قيمت داده بود.تا يكماه چسب ميزنه و سه تا بيمارستان بهت پيشنهاد ميده كه اين خانم بي فرهنگ بيمارستان گاندي و انتخاب كرده بود كه هزينه اش 1ميليون و 100 هزار تومن .
دكتر بعد اينكه يه مريض ميومد بيرون بلافاصله مريض بعد و صدا نميكرد وقتي رفتم تو متوجه شدم علتش چي ميتونه باشه.چون دكتر عوض اينكه حواسش به مريض و وقتشون باشه حواس به تلويزيون گنده جلوش بود كه مبادا كسي دست از پا خطا نكنه.گفتم كه شبيه بانك بود
از اين هم بگذريم
بالاخره بعد كلي وقت تلف شدن و حق و ناحق شدن ساعت 8 رفتم داخل.
برخورد دكتر خوب و صميمي بود. بيني من و فقط با دست معاينه كرد و برخلاف فرهنگ و احمدي كه با يه چيزي داخل بيني و نگاه كردن اين كار و نكرد و فقط با دست و چشم برانداز كرد.
تا حالا كسي به من نگفته بود كه بينيت داغونه ولي دكتر برگشت گفت بينيت داغونه.قوز، انحراف، تازه شايد پوليپ هم داشته باشي. از تنفس و حساسيت و ... هم هيچي ازم نپرسيد. هيچي
فقط گفت چرا با اين دماغ داغون اينقدر دير اومدي !!!!
بعدشم سريع سي تي اسكن و آزمايش خون و عكس برام نوشت و گفت اينارو بياري بهتر ميشه نظر داد.
قيمت و كه پرسيدم گفت حدود 12 ميليووووووووووون تومن.
وقتي قيمت داد تازه فهميدم چرا گفته دماغت داغونه اگه نميگفت چه جوري ميخواست 12 قيمت بده خب بيچاره.جالب اينجاست با معرف اين قيمت و داد.
گفتم نمونه بيني من و داريد كه ببينم تقريبا چه جوري ميشم؟ گفت بذار تو داغونا بگردم.بعد دوتا عكس كه اصلا شبيه بيني من نبود بهم نشون داد.
فقط از نيم رخ شبيه بود يه كم .چون اونايي كه نشون داد گوشتي بودن اصلا. يكي هم نشون داد كه كل بيني كج بودش بعد گفت ببين بعد عمل صافش كرديم كه من هنوز كجي ديديم ولي خودش ميگفت صاف كرديم.
خلاصه كه 5 دقيقه هم ويزيت بنده طول نكشيد و واسه اينكه يكي بهم بگه دماغت داغونه 30 تومن ويزيت دادم و دست از پا درازتر برگشتم خونه.
من تا قبل اين خيلي به نادريان اميدوار بودم اما وقتي خودم رفتم اصلا ديگه دلم نميخواد باهاش عمل كنم.نه براي اينكه گفته دماغت داخونه ها نه بخدا. براي اينكه دكتري نيومد كه به نظرم دلسوز و مسئوليت پذير باشه.بشدت بشدت بشدت دكتر پولكي به نظرم اومد و هست و كسي هم كه به فكر پوله اول، اولويت اولش پول بعد سلامتي و رضايت مريضش. كلا نادريان پول دك و پوز خودشو مطبش و ميخواد از مريضاش دربياره.
و دكتري نبود كه بگم كار بي نقص زياد داره قيمتش مي ارزه.
فرهنگ به خاطر كم كار بودن به من تخفيف داد بعد اين برگشته ميگه 12.
من كه از اين پولا ندارم داشتم هم نميدادم.
كلا به خاطر همه چيزايي كه گفتم نادريان و يه خط قرمز كشيدم.
اين چيزايي بود كه من خودم ديدم . اگه خواستيد شما هم امتحان كنيد .نخواستيد هم الكي 30 تومن پول ويزيت الكي نديد.
و من اله توفيق

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سها در تاریخ 1396/04/18 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

من این گزارش رو خوندم اما باور نکردم خودم رفتم مطب. کلی از بینی من ایراد گرفت. یعنی تو اتاق انتظار همه می گفتن خوبه بینیت عمل نمی خواد. داخل اتاق دکتر حسابی کوبوند. بهم میگه خدا خیلی دوستت داره از همه جور ایرادی بهت داده!!! بهم قیمت 13 میلیون و 200 داد. بهش گفتم تخفیف میده. میگه شاید خورده اش رو بندازم! یعنی انگار مشکل من 200 هزار تومنه!

این نظر توسط زهره ابراهیمی در تاریخ 1395/08/01 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

من پیش دکتر نادریان عمل کردم، چون واقعا ازشون راضی بودم و پولی که دادم حلالش باشه دلم میخواست اینجا هم اعلام کنم که از دوستان هر کی دنبال یه جراح حرفه ای هست بره پیش ایشون. طبیعی و نیمه فانتزی عمل میکنه معمولا اما اگر کسی بخواد فانتزی هم عمل میکنه چون دیدم تو چندتا از مریضاشون. من خودم و سه تا از دوستام پیش ایشون عمل کردیم و هرسه واقعا راضی هستیم.
این آدرس سایتشون برید نمونه هاشو ببینید http://www.dr-naderian.com

این نظر توسط مری در تاریخ 1395/07/10 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با اخلاق ترین دکتری که دیدم
من پیشش عمل نکردم اما تو مطب گردیام تنها دکتری بود که گف تنفسم خراب میشه و عمل نکنم و 10 تا عیب روی بینیم نذاش که از خودم بدم میاد
کتش به حرفش گوش می کردم

این نظر توسط elix در تاریخ 1395/04/17 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دوستم پیش نادریان عمل کرده الان تقریبا ۲ سال شده خودش کاملا راضیه و به نظر من عالیه هرکس هم میبینتش میپرسه کجا عمل کردی از بس خوبه بینیش منم میخوام برم پیش نادریان.واقعا بینیش بی نقصه و زیبا شده

این نظر توسط mOji در تاریخ 1392/08/29 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 477
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1,820
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 5,764
  • بازدید سال : 49,346
  • بازدید کلی : 6,095,228
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی