loading...
سایت اطلاعات جامع جراحی زیبایی بینی
Rhinoplasty Group
هدف از ایجاد این وب سایت تلاش برای روشن کردن نکاتی در مورد جراحی های پلاستیک و زیبایی است که در حیطه کار جراح پلاستیک قرار دارند. بنابراین هدف نه تنها بیان صادقانه نکات مثبت مربوط به جراحی ها و نمونه های ارایه شده است بلکه بر آنیم که عوارض و نتایج سوء احتمالی اعمال جراحی های پلاستیک را نیز گوشزد نمائیم. البته در این مجال امکان انتقال اطلاعات کلی وجود دارد و ذکر جزئیات امکان پذیر نیست. طبیعی است موارد ارائه شده فقط برای نمونه است و توضیحات بیشتر و بازبینی نمونه های بیشتر را در مراجعه حضوری دریافت خواهید داشت. مهم است شما بدانید که برای عمل جراحی ممکن است چندین و حتی دهها روش کار و عمل وجود داشته باشد و هر جراحی روش موفق و مورد علاقه خود را پیش می گیرد.

  کسی که می خواهد عمل جراحی پلاستیک انجام دهد، حق دارد اطلاعات و مشاوره های لازم را در بهترین شرایط کسب نماید و از بهترین امکانات بیهوشی و دارویی بهره مند شود، به طوریکه سلامت فرد به هیچ وجه مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه ممکن را از عمل جراحی خود بدست آورد.


یه توصیه به شما دوست عزیز که تازه در اول راه انتخاب دکتر هستید:

3 نامزد اصلی برا دکتر جراحتون داشته باشید.
هر دکتری که از سبکاش خوشتون میاد و ناراضی کمتری داره و عوارض بعده عمل ازش گزارش نشده و بهش می تونید اعتماد 100 در 100 کنید، رو به عنوان جراحتون انتخاب کنید.
برای تصمیم گیری نهایی حتما حداقل 3 بار به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده و بینی های عمل کرده دکترو خوب ببینید. به هیچ عنوان به یک بار رفتن مطب اکتفا نکنید.
فکر نکنید هر کی هزینه عملش بیشتره کارش بهتره و ناراضی نداره!

عکس نیمرخ اصلا سند خوبی برای اینکه بگیم بینی خوب عمل شده نیست. ممکنه از نیمرخ بینی خوب به نظر برسه اما عکس از تمام رخ کاملا بد و زشت باشه.


در آخر
نکته آخر اینکه دستگاه های کوچک کننده بینی هیچ نقشی در تقویت غضروفهای ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند.در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین جراحی صرفا انگیزه تجاری دارد .هوشیار باشید


برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید و یا با آی دی میدیریت در تماس باشید.


نمایش وضعیت در یاهو

مدیریت


نمایش وضعیت در یاهو

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 8455 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (7)

دکتر محمدرضا قاضی سعیدی

جراحي پلاستيك و زيبايي
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
بورد تخصصی جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی
دوره تکمیلی جراحی پلاستیک و زیبایی از امریکا و سوییس

هزینه عمل : 4 به بالا

هزینه ویزیت : 25000

آدرس:تهران،خیابان ولی عصر،بالاتر از میدان ونک،خیابان والی نژاد،روبروی بیمارستان هاشمی نژاد،ساختمان پزشکان سینا،طبقه اول،واحد 103
تلفن:02188664153 الی 4
09122726500
فکس:88191028

http://www.drghazisaeidi.ir

.

.

+گزارش مطب گردی کاربران


 

 

دکتر محمدرضا قاضی سعیدی : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ایشون رو هم ماه 11 بعد از عمل پیششون ویزیت شدم، ویزیت همون 25 هزار تومن،
داخل مطب 3 نفر بودن که به حوزه بینی مربوط میشد عملشون!
یه بینی یکی دو هفته ای که با چسب خیلی خوب به نظر میرسید و کبودی اصلا اصلا،
دو تا بینی بدون چسب که اونا هم خیلی طبیعی و اندازه بود سایز بینیاشون و به صورتشون میومد،
یه نمونه 4 ساله دیدم ازشون که اونم به نظر من خیلی طبیعی بود و تنها مشکلش این بود که بعد از 4 سال نوکش یکم افتاده شده بود و اون خانوم فکر میکرد که شاید بینیش ظریف تر بشه بیش تر بهش بیاد،
که به نظر من مدل و اندازش مناسب صورت اون خانوم بود و به صورتش نشسته بود اون بینی،
و افتادگی نوک بینیش رو هم خود دکتر قاضی سعیدی میتونست برطرف کنه،
ایشون هم پزشک خوبی اومدن به نظرم و عکسای قبل و بعد از بینیم رو نگاه کردن و پرسیدن دکتر پیوندی عمل کرده بینیتو؟! یه جورایی تعجب کرده بودن و انگار توقعشون از دکتر پیوندی چیزی بیش از اینی بود که میدیدن،
از من پرسیدن خب حالا این اتفاقا افتاده، از من چی میخوای؟
که قول پر کردن قوس ملایمی که از ریشه بینی تا نوک بینی وجود داره رو بهم دادن،
گفتن نوک بینی رو معمولا نمیشه خیلی پایین آورد و اینکه همینکه اون قوس پر بشه تیغه بینی هم کمی میاد جلوتر و تیز تر به نظر میرسه. ازشون سوال کردم باید بعد از ترمیم انتظار چه نوعی از بینی رو داشته باشم که ایشون هم فرمودن یه بینی معمولی


 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1396/07/02 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

من دوهفته دیگه پیش دکتر نوبت دارم الان با این توضیحات دوستان مردد شدم .نمیدونم چیکار کنم!

این نظر توسط حميد در تاریخ 1395/09/25 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام به دور از هرگونه تعصب يا جانبداري بايد عرشض كنم خانم من سال87 پيش ايشون در كاشان عمل زيبايي كرد. ميدونيد چي شد باورتون نميشه . من فكر كنم هيچكس نميتوست به اون خوبي عمل كنه. اكنون بعد از 8 سال حالت طبيعي خودشا حفظ كرده بدون هيچگونه عوارض جانبي. و كمتر كسي متوجه عمل ميشه.
انصاف هم خوب است. شما بد اخلاقي احتمالي اقاي اصولي را پاي دكتر نگذاريد. از مردانگي و نجابت دكتر همين بس كه بعد از 10 -15سال اين اقا را هنوز در استخدام خود دارند.

این نظر توسط حميد در تاریخ 1395/09/25 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام به دور از هرگونه تعصب يا جانبداري بايد عرشض كنم خانم من سال87 پيش ايشون در كاشان عمل زيبايي كرد. ميدونيد چي شد باورتون نميشه . من فكر كنم هيچكس نميتوست به اون خوبي عمل كنه. اكنون بعد از 8 سال حالت طبيعي خودشا حفظ كرده بدون هيچگونه عوارض جانبي. و كمتر كسي متوجه عمل ميشه.
انصاف هم خوب است. شما بد اخلاقي احتمالي اقاي اصولي را پاي دكتر نگذاريد. از مردانگي و نجابت دكتر همين بس كه بعد از 10 -15سال اين اقا را هنوز در استخدام خود دارند.

این نظر توسط اا در تاریخ 1395/08/04 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

ااا

این نظر توسط مریم محمدی در تاریخ 1395/06/23 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
من پیش ایشون عمل کردم و بینی ام کج شده
واقعا متاسفم هر وقت بهشون مراجعه کردم دستیار بی ادبشون با بی ادبی جواب دادند که بابد هزینه ای پرداخت کنم واسه ترمیم در صورتی که خرابکاری دکتر ربطی به هزینه مجدد من نداشت
واقعا هزاران هزار بار متاسفم که پیش ایشون عمل کرم

این نظر توسط سحر در تاریخ 1395/06/23 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

من هم پیش ایشون عمل کردم و از این بابت خیلی متاسفم

این نظر توسط ز در تاریخ 1395/04/28 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

من بینی ام را پیش ایشون عمل کردم و هزار بار از این بابت متاسفم. در شرایطی که می تونستم با هزینه کمتر پیش دکترهای اثبات شده تری برم؛ به توصیه یکی از دوستانم اینجا رفتم. بینی من کلا استخونی بود و بجز یه قوز خیلی کوچیک واقعا مشکل دیگری نداشت و پیش 7-8 تا دکتر که واسه ویزیت رفته بودم همه می گفتند نتیجه عملم عالی خواهد بود.
اول مزیت های کارشون رو بگم: عمل تمیز بود، بدون دردسر. کبودی نهایتا 1 هفته. خودشون هم فرد با شخصیتی هستند.
اما معایب کار: از دو ماه بعد از عمل نوک بینی من شروع به افتادگی کرد. طوری که بعد از 6 ماه، وقتی عکسهای نیمرخ بینی ام را با عکس های قبل از عمل مقایسه می کردم، حتی نسبت به قبل از عمل نوک بینی ام پایین تر اومده بود و با وجود استخوانی بودن ورم زیادی داشت. هر بار مراجعه می کردم من رو به چند ماه بعد حواله می کردن و میگفتن برو مثلا 3 ماه دیگه بیا که باز چک کنم. بعد از گذشت 2 سال هنوز ورم بینی من نخوابیده بود و برای بار هزارم بهشون مراجعه کردم. تازه ایشون فرمودن بیا بهت کورتون تزریق کنم! پرسیدم ایا می تونین روتوش کنین؟ گفتن نه بینی ات طوری شده که با روتوش درست نمیشه!!! برای اطمینان پیش دو تا دکتر دیگه رفتم تا بپرسم ایا تزریق کورتون به صلاحه؟ هر دو گفتن اشتباه ترین کار ممکنه چون ورم بینی من در واقع ورم نیست و نامتقارنی در عمل هست. ضمن اینکه داخل بینی ام گوشت اضافه آورده و تنفس من صدادار و به سختی هست. و اینکه کورتون فقط تا 1 سال بعد از عمل جواب میده و اگر تزریق می کردم، چه بسا باعث نازک شدن پوست بینی ام و ایجاد یک خسارت غیرقابل جبران می شد.
من دکتر قاضی سعیدی رو خیلی دوست داشتم اوایل، اما الان واقعا متاسفم بابت این نحوه پاسخگویی. اگر بدونم با شکایت میشه حقمو ازشون بگیرم لحظه ای صبر نمی کنم. من نمی بخشمشون و اگر واقعا انسان درستی هستند، اگر اینجا رو می خونن از طریق ایمیلم که توی این سایت ثبت میشه، می تونن بابت جبران خسارت من یا درست کردن خرابکاریشون با من تماس بگیرن.

بدتر از همه، اون دستیار بی ادبشون به اسم اقای اصولی هست که تا وقتی که عمل نکردی، برات زبون بازی می کنه، اما بعد از عمل، زورش میاد حتی جواب درست حسابی بده.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مهمترین معیار برای انتخاب جراح بینی کدام است؟
    لینکستان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 477
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 50,123
  • بازدید کلی : 6,096,005
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی